עזרה\ איפוס סיסמה בMacBook
-
קיבלתי מחשבmac עים מערכת הפעלה version 10.6.8 ואין לי את הקוד מערכת אשמח אם מישהו יעזור לי לאפס אותו
תודה רבה!!!@yb-linux אמר בעזרה\ איפוס סיסמה בMacBook:
קיבלתי מחשבmac עים מערכת הפעלה version 10.6.8 ואין לי את הקוד מערכת אשמח אם מישהו יעזור לי לאפס אותו
תודה רבה!!!https://support.apple.com/he-il/guide/mac-help/mh35902/mac
https://support.apple.com/he-il/guide/mac-help/mh35902/mac -
קיבלתי מחשבmac עים מערכת הפעלה version 10.6.8 ואין לי את הקוד מערכת אשמח אם מישהו יעזור לי לאפס אותו
תודה רבה!!!@yb-linux אמר בעזרה\ איפוס סיסמה בMacBook:
קיבלתי מחשבmac עים מערכת הפעלה version 10.6.8 ואין לי את הקוד מערכת אשמח אם מישהו יעזור לי לאפס אותו
תודה רבה!!! -
א אלישי העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות