עזרה עם פונט
-
שלום לכולם
אשמח שיעזרו לי עם פונט שהורדתי, ואני לא מצליח לכתוב איתו בוורד למשל.
תודה!
מצורף תמונת מסך

@lenovo התקנת אותו .?
-
@lenovo התקנת אותו .?
@יהושע-זופניק
כן בטח -
@יהושע-זופניק
כן בטח@lenovo אז מה הכוונה לא מצליח יש לך אותו ברשימת הגופנים ?
-
@lenovo אז מה הכוונה לא מצליח יש לך אותו ברשימת הגופנים ?
-
@lenovo תבאר יותר את הבעיה...ניסית לכתוב בעברית ולא כתב =אולי זה פונט לאנגלית בלבד
מה מו מי תבאר... -
@lenovo תבאר יותר את הבעיה...ניסית לכתוב בעברית ולא כתב =אולי זה פונט לאנגלית בלבד
מה מו מי תבאר...@יהושע-זופניק
ניסיתי לכתוב באנגלית ועברית וזה לא עזר -
@יהושע-זופניק
ניסיתי לכתוב באנגלית ועברית וזה לא עזר -
שלום לכולם
אשמח שיעזרו לי עם פונט שהורדתי, ואני לא מצליח לכתוב איתו בוורד למשל.
תודה!
מצורף תמונת מסך

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות