נוקס לא עולה לי פתאום,דחוף!!
-
@יוסי-הגאון לא נראה לי אבל איך אני בודק אם זה זה?
@זעירא-דמן-חבריא אמר בנוקס לא עולה לי פתאום,דחוף!!:
@יוסי-הגאון לא נראה לי אבל איך אני בודק אם זה זה?
לחצה ימנית שורת המשימות- מנהל המשימות- לשונית ביצועים- ראם
ותעלה צילום מסך -
@זעירא-דמן-חבריא אמר בנוקס לא עולה לי פתאום,דחוף!!:
@יוסי-הגאון לא נראה לי אבל איך אני בודק אם זה זה?
לחצה ימנית שורת המשימות- מנהל המשימות- לשונית ביצועים- ראם
ותעלה צילום מסך -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@יוסי-הגאון אמר בנוקס לא עולה לי פתאום,דחוף!!:
מנו (או שתתקין מחדש או שתעשה תיקון)
מה הפירוש?
אבל הוואטצפ שלי מותקן שם ואנ לא רוצה להתקין מחדש -
@יוסי-הגאון אמר בנוקס לא עולה לי פתאום,דחוף!!:
מנו (או שתתקין מחדש או שתעשה תיקון)
מה הפירוש?
אבל הוואטצפ שלי מותקן שם ואנ לא רוצה להתקין מחדשתעלה צילום מסך מלשונית ראם- זיכרון
-
תעלה צילום מסך מלשונית ראם- זיכרון
@יוסי-הגאון
זה? -
@זעירא-דמן-חבריא אמר בנוקס לא עולה לי פתאום,דחוף!!:
@יוסי-הגאון
זה?אני חושב שתפוס לך הרבה מראם? 2 ג'יגא זה מאוד קצת יחסית למחשב שלך
על תסתמך עלי חכם למומחים -
@זעירא-דמן-חבריא אמר בנוקס לא עולה לי פתאום,דחוף!!:
@יוסי-הגאון
זה?אני חושב שתפוס לך הרבה מראם? 2 ג'יגא זה מאוד קצת יחסית למחשב שלך
על תסתמך עלי חכם למומחים@יוסי-הגאון איזה מומחים?
-
@יוסי-הגאון איזה מומחים?
@זעירא-דמן-חבריא אמר בנוקס לא עולה לי פתאום,דחוף!!:
@יוסי-הגאון איזה מומחים?
יותר מומחים ממני זה בטוח

-
@זעירא-דמן-חבריא אמר בנוקס לא עולה לי פתאום,דחוף!!:
@יוסי-הגאון
זה?אני חושב שתפוס לך הרבה מראם? 2 ג'יגא זה מאוד קצת יחסית למחשב שלך
על תסתמך עלי חכם למומחים@יוסי-הגאון 8 ג'יגה ראם זה מספיק מה גם שהוא מנצל רק 70 אחוז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
