מהירות סטיק נתיב - עזרה
-
@lenovo איזה סטיק יש לך?
כלומר איזה ממשק wed או תוכנה?
אם תוכנה תפתח אותה ואם דף אינטרנט אז גם תפתח -
-
@lenovo שאתה מחבר אותו אתה צריך לפתוח תוכנה כדי שהתחבר או שנפתח לך לבד דף אינטרנט? אם תוכנה תפתח אותה ותראה שאתה על דור 4 ולא 3 אם היא על 3 (לפעמים יורד מבעיות קליטה) תכפה על דור 4 וכן אם זה ממשק אינטרנט
(ממשק זה ההגדרות של התוכנה וכו) -
-
@lenovo תלחץ על הגדרות (האפשרות הימנית למעלה) ואז חיוג (האפשרות השניה בחלון השמאלי) ואז הגדרות רשת לנייד (האפשרות האחרונה בתוך החלון שנפתח ) ואז באפשרות רשת תקשורת (האפשרות הראשונה) תגלול ותבחר 4G ואז החל
נ.ב נראה לי שיש בזה עיברית -
@lenovo יכול להיות שהסטיק שלך יש בו רק דור 3?? (א"כ אין מה לעשות) תראה כאן יש אפשרות לבחור

אולי תנסה להוריד את הוי?! -
@lenovo לא תמיד אפשר להתקדם

יש לך דור 4 בכלל? כרגע נראה שאין לך דור 4 (תראה בתמונה שלי שיש) ואז אתה במצב ממש לא טוב אולי יש כאן מישהו אחר שמבין בדגם הזה שידע להגיד לך
{אולי תנסה להוריד את הוי} -
@lenovo אין לך אפשרות למהירות בסטיק הזה
תקנה חדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

אחרת למה שתעשה את זה
