למה אני לא מקבל למייל התראות על נושאים חדשים שעולים?
-
למה אני לא מקבל למייל התראות על נושאים חדשים שעולים?
עד לפני זמן מה הייתי מקבל התראות על כל נושא חדש שמועלה לכאן? -
למה אני לא מקבל למייל התראות על נושאים חדשים שעולים?
עד לפני זמן מה הייתי מקבל התראות על כל נושא חדש שמועלה לכאן? -
@lenovo אמר בלמה אני לא מקבל למייל התראות על נושאים חדשים שעולים?:
@ועד
גם אני לא מקבל.
מקבלים רק תמצית של הדברים, ולא על כל נושא!?אבל גם את זה אני לא מקבל כבר תקופה.
-
@lenovo אמר בלמה אני לא מקבל למייל התראות על נושאים חדשים שעולים?:
@ועד
גם אני לא מקבל.
מקבלים רק תמצית של הדברים, ולא על כל נושא!?אבל גם את זה אני לא מקבל כבר תקופה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

