נוקיה 800 כשר חדש
-
@קינג-קומפיוטר אצלי כבר יש
-
-
-
@מי-האיש בנתיים
דיברתי עם מישהו מהועדה והם לא ממש שמעו על זה אבל יש מצב שזה עבר את הועדה ולא כולם שם יודעים על זה מי שבאמת חשוב לו רק ועדה כדאי לדעתי להמתין קצת ואז -
@מישהו12 הם במריבה עם הוועדה בנוגע לכשרות.
כל עוד הם לא ישברו את ה יואסבי פיזית. אפשרי לעקוף את החסימות שלהם ולשים מערכת חדשה לחלוטין.
אם הם עשו שיפורי תוכנה מיוחדים, אני לא יודע.
אני עשיתי שיפורים משלי. -
@yair אמר בנוקיה 800 כשר חדש:
כל עוד הם לא ישברו את ה יואסבי פיזית. אפשרי לעקוף את החסימות שלהם ולשים מערכת חדשה לחלוטין.
ואז איך יטיעינו?
-
@מוטי-ברנד לא בודק את השוק מי עוד עשה ולמה.
-
@מישהו12 הם במריבה עם הוועדה בנוגע לכשרות.
כל עוד הם לא ישברו את ה יואסבי פיזית. אפשרי לעקוף את החסימות שלהם ולשים מערכת חדשה לחלוטין.
אם הם עשו שיפורי תוכנה מיוחדים, אני לא יודע.
אני עשיתי שיפורים משלי.@yair אמר בנוקיה 800 כשר חדש:
@מישהו12 הם במריבה עם הוועדה בנוגע לכשרות.
כל עוד הם לא ישברו את ה יואסבי פיזית. אפשרי לעקוף את החסימות שלהם ולשים מערכת חדשה לחלוטין.
אם הם עשו שיפורי תוכנה מיוחדים, אני לא יודע.
אני עשיתי שיפורים משלי.הסיפור של השיאומי?
-
@מוטי-ברנד אני לא פרסמתי בשום מקום.
מי שמכיר אותי עושה אצלי.
אולי הם מפרסמים בשבילם, אין לי מושג, ולא מעניין אותי. -
@yair אמר בנוקיה 800 כשר חדש:
@מישהו12 הם במריבה עם הוועדה בנוגע לכשרות.
כל עוד הם לא ישברו את ה יואסבי פיזית. אפשרי לעקוף את החסימות שלהם ולשים מערכת חדשה לחלוטין.
אם הם עשו שיפורי תוכנה מיוחדים, אני לא יודע.
אני עשיתי שיפורים משלי.הסיפור של השיאומי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

