נוקיה 800 כשר חדש
-
@מנדי איפה מוכרים אותו?
-
@מנדי איפה מוכרים אותו?
@קינג-קומפיוטר באשדוד כבר יש
-
@מנדי איפה מוכרים אותו?
@קינג-קומפיוטר אצלי כבר יש
-
@קינג-קומפיוטר אצלי כבר יש
-
@קינג-קומפיוטר אצלי כבר יש
-
-
-
@מי-האיש בנתיים
דיברתי עם מישהו מהועדה והם לא ממש שמעו על זה אבל יש מצב שזה עבר את הועדה ולא כולם שם יודעים על זה מי שבאמת חשוב לו רק ועדה כדאי לדעתי להמתין קצת ואז -
@מישהו12 הם במריבה עם הוועדה בנוגע לכשרות.
כל עוד הם לא ישברו את ה יואסבי פיזית. אפשרי לעקוף את החסימות שלהם ולשים מערכת חדשה לחלוטין.
אם הם עשו שיפורי תוכנה מיוחדים, אני לא יודע.
אני עשיתי שיפורים משלי. -
@yair אמר בנוקיה 800 כשר חדש:
כל עוד הם לא ישברו את ה יואסבי פיזית. אפשרי לעקוף את החסימות שלהם ולשים מערכת חדשה לחלוטין.
ואז איך יטיעינו?
-
@מוטי-ברנד לא בודק את השוק מי עוד עשה ולמה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

