דיסק און קי שמוגן מפני עריכה
-
@שלום-מה-נשמע אמר בדיסק און קי שמוגן מפני עריכה:
@ss827 אז אין לי מושג לי יש מתאם ישן כמו כרטיס מצלמה ובצד יש כפתור הזזה וזה מגן עליו
זה למצלמות
@יוסי-הגאון זה לא למצלמות אלא לחבר כרטיס מצלמה למחשב ובכרטיס יש מקום להכניס כרטיס מיקרו
-
@שלמה-ווייס כן
-
@יוסי-הגאון זה לא למצלמות אלא לחבר כרטיס מצלמה למחשב ובכרטיס יש מקום להכניס כרטיס מיקרו
@שלום-מה-נשמע לי יש בעיה עם דיסק און קי לא קשור למצלמה
-
@שלום-מה-נשמע לי יש בעיה עם דיסק און קי לא קשור למצלמה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יוסי-הגאון הכל בסדר
-
@שלום-מה-נשמע לי יש בעיה עם דיסק און קי לא קשור למצלמה
@ss827 אתם רוצים עזרה או לא? תוכלו להעלות בבקשה את הצילומסך שביקשתי?
-
יש לי דיסק און קי וכשאני רוצה לאתחל\למחוק הוא כותב שהדיסק מוגן מפני כתיבה. מה אפשר לעשות
תודה@ss827 הסר-הגנת-כוננים-חיצוניים-מפני-כתיבה.reg
תוסיף את זה לרישומים שלך [תפעיל!] -
@ss827 לא
-
@ss827 לא
-
-
@ss827 דבר ראשון זה ווינדוס 10 דבר שני תחכה עד שהניהול דיסקים יטען את תכולתו!
-
@ss827 דבר ראשון זה ווינדוס 10 דבר שני תחכה עד שהניהול דיסקים יטען את תכולתו!
@יהושע-זופניק נשאר ככה
-
@יהושע-זופניק נשאר ככה
@ss827 תנסה אחרת תקליד ווינדוס , ר .ביחד ותקליד שם
diskmgmt.msc
אולי כך זה יעלה יותר מהר ... -
@ss827 תנסה אחרת תקליד ווינדוס , ר .ביחד ותקליד שם
diskmgmt.msc
אולי כך זה יעלה יותר מהר ...@יהושע-זופניק אמר בדיסק און קי שמוגן מפני עריכה:
@ss827 תנסה אחרת תקליד ווינדוס , ר .ביחד ותקליד שם
diskmgmt.msc
אולי כך זה יעלה יותר מהר ...כפתור ימני על התחל ואז לבחור ניהול דסקים
-
@יהושע-זופניק אמר בדיסק און קי שמוגן מפני עריכה:
@ss827 תנסה אחרת תקליד ווינדוס , ר .ביחד ותקליד שם
diskmgmt.msc
אולי כך זה יעלה יותר מהר ...כפתור ימני על התחל ואז לבחור ניהול דסקים
-
@ss827 הבעיה היא שהדיסק אונקי כנראה תוקע את הניהול מחמת שהמחיצה שלו לא קריאה, בזה תוכלו להיווכח אם שנייה אחרי שתשלפו את האונקי הבעייתי פתאום ניהול הדיסקים יטען את החלון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


