דיסק און קי שמוגן מפני עריכה
-
@ss827 אוקי לפני שנתחיל אבקש צילומסך של ניהול דיסקים כשהאונקי מחובר
@שלמה-ווייס מה לצלם? כשאני מנסה לאתחל?
-
יש לי דיסק און קי וכשאני רוצה לאתחל\למחוק הוא כותב שהדיסק מוגן מפני כתיבה. מה אפשר לעשות
תודה@ss827 אם יש איזה כפתור הזזה קטן בצד תזיזז ותנסה שוב
-
@ss827 אם יש איזה כפתור הזזה קטן בצד תזיזז ותנסה שוב
@שלום-מה-נשמע דיסק און קי
-
@שלום-מה-נשמע דיסק און קי
@ss827 יש לכם ווינדוס 10?
-
@שלום-מה-נשמע דיסק און קי
@ss827 אז אין לי מושג לי יש מתאם ישן כמו כרטיס מצלמה ובצד יש כפתור הזזה וזה מגן עליו
-
@ss827 אז אין לי מושג לי יש מתאם ישן כמו כרטיס מצלמה ובצד יש כפתור הזזה וזה מגן עליו
@שלום-מה-נשמע אמר בדיסק און קי שמוגן מפני עריכה:
@ss827 אז אין לי מושג לי יש מתאם ישן כמו כרטיס מצלמה ובצד יש כפתור הזזה וזה מגן עליו
זה למצלמות
-
@ss827 יש לכם ווינדוס 10?
@שלמה-ווייס כן
-
@שלום-מה-נשמע אמר בדיסק און קי שמוגן מפני עריכה:
@ss827 אז אין לי מושג לי יש מתאם ישן כמו כרטיס מצלמה ובצד יש כפתור הזזה וזה מגן עליו
זה למצלמות
@יוסי-הגאון זה לא למצלמות אלא לחבר כרטיס מצלמה למחשב ובכרטיס יש מקום להכניס כרטיס מיקרו
-
@שלמה-ווייס כן
-
@יוסי-הגאון זה לא למצלמות אלא לחבר כרטיס מצלמה למחשב ובכרטיס יש מקום להכניס כרטיס מיקרו
@שלום-מה-נשמע לי יש בעיה עם דיסק און קי לא קשור למצלמה
-
@שלום-מה-נשמע לי יש בעיה עם דיסק און קי לא קשור למצלמה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יוסי-הגאון הכל בסדר
-
@שלום-מה-נשמע לי יש בעיה עם דיסק און קי לא קשור למצלמה
@ss827 אתם רוצים עזרה או לא? תוכלו להעלות בבקשה את הצילומסך שביקשתי?
-
יש לי דיסק און קי וכשאני רוצה לאתחל\למחוק הוא כותב שהדיסק מוגן מפני כתיבה. מה אפשר לעשות
תודה@ss827 הסר-הגנת-כוננים-חיצוניים-מפני-כתיבה.reg
תוסיף את זה לרישומים שלך [תפעיל!] -
@ss827 לא
-
@ss827 לא
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

