מידע על יאנג
-
@yllwy17 צריך רוט ושינוי IMEI
ראה https://mitmachim.top/topic/12114/מדריך-מלא-להכשרת-יאנג-מא-ועד-ת-בעריכה@צדיק-תמים תודה רבה.. אגב הפלא הזה מומלץ?
-
@צדיק-תמים תודה רבה.. אגב הפלא הזה מומלץ?
-
@צדיק-תמים מה רוט?
-
@צדיק-תמים הוא מתכוון לשאול אם היאנג מומלץ.
-
@צדיק-תמים תודה רבה.. אגב הפלא הזה מומלץ?
@yllwy17 אמר במידע על יאנג:
@צדיק-תמים תודה רבה.. אגב הפלא הזה מומלץ?
לא יודע. הגרסת אנדוראיד והמעבד שלו די נמוכים.
-
@צדיק-תמים הוא מתכוון לשאול אם היאנג מומלץ.
-
@צדיק-תמים ובשיומי? באיזה גירסה אפשר לעשות 2 סימים?
-
@צדיק-תמים ובשיומי? באיזה גירסה אפשר לעשות 2 סימים?
-
@צדיק-תמים ובשיומי? באיזה גירסה אפשר לעשות 2 סימים?
-
@yllwy17 ביאנג 2 אפשר https://smart-cell.co.il/?product=גלקסי-יאנג-2-כשר-2
בשיאומי זה לא תלוי בגירסה@צדיק-תמים מה יותר מומלץ שיומי או יאנג 2
-
@צדיק-תמים מה יותר מומלץ שיומי או יאנג 2
-
@צדיק-תמים הבעיה שהוא נראה פל" לא כשר ואין לי כח שיעשו לי בעיות בסמינר
נראה לי שאני אלך על שיומי.. ידוך לך איפה מוכרים שיומי במחיר טוב בבית וגן? -
@צדיק-תמים הבעיה שהוא נראה פל" לא כשר ואין לי כח שיעשו לי בעיות בסמינר
נראה לי שאני אלך על שיומי.. ידוך לך איפה מוכרים שיומי במחיר טוב בבית וגן? -
@צדיק-תמים תודה רבה על ה כ ל !!!!
-
@צדיק-תמים תודה רבה על ה כ ל !!!!
-
@מוטי-ברנד תודה רבה אבל כבר כתבתי שאין לי כח שיעשו לי בעיות בסמינר לכן אני אלך על שיומי שנראה כשר ויש בו הכל....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות