דחוףףף אני באמצע התקנה של גירסא על יאנג 2
-
@זליג-פוקס מתי זה נתקע.
תשלח תמונה של הלוג של אודין. -
@זליג-פוקס מתי זה נתקע.
תשלח תמונה של הלוג של אודין. -
@זליג-פוקס אמר בדחוףףף אני באמצע התקנה של גירסא על יאנג 2:
@שמואל
לא הצלחתי להעלות אז שלחתי לך למיילתשלח שוב לא קיבלתי..
-
@זליג-פוקס אמר בדחוףףף אני באמצע התקנה של גירסא על יאנג 2:
@שמואל
לא הצלחתי להעלות אז שלחתי לך למיילתשלח שוב לא קיבלתי..
-
@שמואל אמר בדחוףףף אני באמצע התקנה של גירסא על יאנג 2:
תשלח שוב לא קיבלתי..
אולי זה בספאם, כיון שגוגל, אתה יודע, משהו עבר עליהם....
זה נראה לי שהעובד שאחרי לעשות ספאם נרדם על המקלדת..@זלמן אמר בדחוףףף אני באמצע התקנה של גירסא על יאנג 2:
אולי זה בספאם, כיון שגוגל, אתה יודע, משהו עבר עליהם....
זה נראה לי שהעובד שאחרי לעשות ספאם נרדם על המקלדת..זה מצחיק מה שאמרת, אבל זה לא קשור לזה פשוט היה לי שבוע שעבר בעיה בשרת מיילים... לכן לא קיבלתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות