קניתי מחשב חדש
-
@dshrppury תשמע ממש ממש לא נעים לי אבל תוכל להשתלט לי על עוד מחשב הוא קצת תקוע לי
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury תשמע ממש ממש לא נעים לי אבל תוכל להשתלט לי על עוד מחשב הוא קצת תקוע לי
לא הלילה...
קצת עייף... -
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury תשמע ממש ממש לא נעים לי אבל תוכל להשתלט לי על עוד מחשב הוא קצת תקוע לי
לא הלילה...
קצת עייף...@dshrppury טוב תודה ימלך ליל"ט
-
@dshrppury טוב תודה ימלך ליל"ט
@דוד-בוזגלו עוד משהו קטן יש מצב שהרישיון ששלחת לי קום של ה eset לא יעבוד עכשיו כי זה לא עובד לי במחשב אחר
-
@דוד-בוזגלו עוד משהו קטן יש מצב שהרישיון ששלחת לי קום של ה eset לא יעבוד עכשיו כי זה לא עובד לי במחשב אחר
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@דוד-בוזגלו עוד משהו קטן יש מצב שהרישיון ששלחת לי קום של ה eset לא יעבוד עכשיו כי זה לא עובד לי במחשב אחר
מאוד ייתכן שלא כי זה תואם רק ל eset nod32
-
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@דוד-בוזגלו עוד משהו קטן יש מצב שהרישיון ששלחת לי קום של ה eset לא יעבוד עכשיו כי זה לא עובד לי במחשב אחר
מאוד ייתכן שלא כי זה תואם רק ל eset nod32
@dshrppury כן זה זה הורדתי את זה קודם למחשב אחר וזה לא נותן
טוב אני ינסה שוב לא נורא -
@דוד-בוזגלו פה יש WINRAR.
-
@דוד-בוזגלו
תוכנת חילוץ אני באופן אישי אוהב את וינרר
פה זה ההתקנה
https://www.win-rar.com/postdownload.html?&f=winrar-x64-600he.exe&spV=true
פריצה יש פה שלא יקפות החלון המעצבן של התוכנה שמבקש לקנות רשיון
https://mitmachim.top/post/2915
אנטי וירוס ESET הבנתי שנתנו לך
מקודדים יש לך את זה חבילת בסיס
https://files3.codecguide.com/K-Lite_Codec_Pack_1595_Basic.exe
או אם אתה אוהב נגן VLC
https://www.videolan.org/vlc/index.he.html
אופיס 2019 פרו פלוס אתה מוריד את זה ומתקין ופורץ אחרי זה עם כלי פשוט
https://softwares.center/office-professional-plus-2019/אם תרצה עוד דברים כמו פוטשופ וכו תרשום ..
-
@eitcok-grafik
מי שמתמש למשל בנגן VLC לא צריך את זה
אבל מי שמתמש במדיה פלייר למשל, זה חבילה שמאפשרת למחשב לתמוך בכמה שיותר סוגים של וידאו או אדיו -
@eitcok-grafik
מי שמתמש למשל בנגן VLC לא צריך את זה
אבל מי שמתמש במדיה פלייר למשל, זה חבילה שמאפשרת למחשב לתמוך בכמה שיותר סוגים של וידאו או אדיו@bbn ומי לא משתמש בVLC??
-
@bbn ומי לא משתמש בVLC??
@eitcok-grafik אני !

-
@eitcok-grafik אני !

@bbn את זה הבנתי..
שאלתי מי עוד ובעיקר מה הסיבה שלא להשתמש בהם ולהתחיל להתקין חבילות נוספות.. -
@bbn את זה הבנתי..
שאלתי מי עוד ובעיקר מה הסיבה שלא להשתמש בהם ולהתחיל להתקין חבילות נוספות..@eitcok-grafik לא יודע אם כולם משתמשים בVLC
אני למשל ויש עוד כמה שאני מכיר שלא אוהבים כל מיני תוכנות נוספות במחשב , במיוחד שיש שתי נגנים מובנים בוינדוס 10במיוחד שלהשתמש בVLC זה להתקין תוכנה נוספת
מקודדים זה לא משהו שאתה מרגיש חוץ מאשר שזה מותקן במחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות