מגירת סים ניידת
-
האם יש דבר כזה מגירת סים ניידת כלומר מגירת סים שמחברים אותה לפלאפון עם כבל והפלאפון מקבל נתונים???
-
@חראשו אני לא יודע אם זה קיים אבל זה יכול להיות שימושי למערת מולטימדיה של טויוטה שבשביל להכניס לה סים צריך לפרק את המערכת אז חשבתי לחבר את זה עם כבל USB או אופציה אחרת למערכת
-
@חראשו אני לא יודע אם זה קיים אבל זה יכול להיות שימושי למערת מולטימדיה של טויוטה שבשביל להכניס לה סים צריך לפרק את המערכת אז חשבתי לחבר את זה עם כבל USB או אופציה אחרת למערכת
@זוסיא דווקא ראיתי פעם כזה דבר בעלי בשביל שיאומי יש סיכוי שגם למערכת המולטימדיה שלך קיים כזה דבר

-
@זוסיא דווקא ראיתי פעם כזה דבר בעלי בשביל שיאומי יש סיכוי שגם למערכת המולטימדיה שלך קיים כזה דבר

@שלמה-ווייס יש לך קישור
-
@שלמה-ווייס יש לך קישור
-
@שלמה-ווייס קודם כל תודה אבל אני מחפש אם יש בצד אחד את המקום לסים ובצד השני יהיה חיבור USB או כל חיבור אחר
-
@שלמה-ווייס קודם כל תודה אבל אני מחפש אם יש בצד אחד את המקום לסים ובצד השני יהיה חיבור USB או כל חיבור אחר
@זוסיא לא מאמין ששייך כזה דבר כי הUSB במערכת פשוטה אינו עשוי בשביל זה וזה לא כמו מחשב שזה אפשרי עם דרייבר וממשק מתאים
-
@שלמה-ווייס קודם כל תודה אבל אני מחפש אם יש בצד אחד את המקום לסים ובצד השני יהיה חיבור USB או כל חיבור אחר
@זוסיא אמר במגירת סים ניידת:
@שלמה-ווייס קודם כל תודה אבל אני מחפש אם יש בצד אחד את המקום לסים ובצד השני יהיה חיבור USB או כל חיבור אחר
קוראים לדבר הזה נטסטיק ולא כל נטסטיק יכול להתחבר למולטימדיה יש נטסטיקים שחייבים להפעיל אותם דרך התוכנה שלהם במחשב ויש כאלה שמתחילים ישר לעבוד
-
@זוסיא אמר במגירת סים ניידת:
@שלמה-ווייס קודם כל תודה אבל אני מחפש אם יש בצד אחד את המקום לסים ובצד השני יהיה חיבור USB או כל חיבור אחר
קוראים לדבר הזה נטסטיק ולא כל נטסטיק יכול להתחבר למולטימדיה יש נטסטיקים שחייבים להפעיל אותם דרך התוכנה שלהם במחשב ויש כאלה שמתחילים ישר לעבוד
@מוטי-ברנד איך הנטסטיק שמתחיל ישר לעבוד מעביר נתונים דרך החיבור USB
לפי מה ש @שלמה-ווייס אמר- בפוסט למעלה
לא מאמין ששייך כזה דבר כי הUSB במערכת פשוטה אינו עשוי בשביל זה וזה לא כמו מחשב שזה אפשרי עם דרייבר וממשק מתאים -
@מוטי-ברנד איך הנטסטיק שמתחיל ישר לעבוד מעביר נתונים דרך החיבור USB
לפי מה ש @שלמה-ווייס אמר- בפוסט למעלה
לא מאמין ששייך כזה דבר כי הUSB במערכת פשוטה אינו עשוי בשביל זה וזה לא כמו מחשב שזה אפשרי עם דרייבר וממשק מתאים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות