העברת תקיות בדרייב
-
@אברכית אמר בהעברת תקיות בדרייב:
@bbn אמר בהעברת תקיות בדרייב:
@אברכית חייב להיות אם זה על המייל שהכנסתם
תרדו למטה ברשימה אתם אמורים לראות את זהמוזר. פשוט לא קיים.
צריך לבדוק שהסנכרון פועל לא @bbn?
-
@יהושע-זופניק סנכרון זה לגבי סמניות בכרום סיסמאות וכו
דרייב זה משהו אחר@bbn אך כשאתה מנסה להעביר מידע בין שני חשבונות גוגל על אותו דפדפן לא משנה אם זה תוכנה וכו' הייתי בטוח שצריך לסנכרן....
-
@bbn אך כשאתה מנסה להעביר מידע בין שני חשבונות גוגל על אותו דפדפן לא משנה אם זה תוכנה וכו' הייתי בטוח שצריך לסנכרן....
@יהושע-זופניק סנכרון הזה זה שומר את כל מה ששמור בכרום על החשבון מייל שלך
אבל פה היא רוצה להעתיק בכלל מהדרייב לדרייב אחר שהנכרון לא כלול בזה -
@bbn אמר בהעברת תקיות בדרייב:
@אברכית תעלו צילום מסך
לא יעזור. יש שם את התקיות שלי אבל אין את הכונן השיתופי
-
@אברכית אני ניסיתי כבר עם שתי מיילים ובשתיהם זה עבד מעולה
זה אחסון שיתופי שמופיע לכם כרגע במייל? -
@אברכית אני ניסיתי כבר עם שתי מיילים ובשתיהם זה עבד מעולה
זה אחסון שיתופי שמופיע לכם כרגע במייל?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות