החלפת מסך לאייפוד ננו 7
-
המכשיר נפל לכביש, רכב עלה עליו

והתוצאה:
רק המסך נסדק כולו, הטאצ' עובד והמכשיר תקין.
יש אפשרות להחליף את המסך?@moshe אמר בהחלפת מסך לאייפוד ננו 7:
המכשיר נפל לכביש, רכב עלה עליו

והתוצאה:
רק המסך נסדק כולו, הטאצ' עובד והמכשיר תקין.
יש אפשרות להחליף את המסך?תשמח שרק זה התוצאה ולא יותר

הבנתי שהמחירים של החלקים של אפל יקרים (אני מדבר על מקוריים) -
@moshe אמר בהחלפת מסך לאייפוד ננו 7:
המכשיר נפל לכביש, רכב עלה עליו

והתוצאה:
רק המסך נסדק כולו, הטאצ' עובד והמכשיר תקין.
יש אפשרות להחליף את המסך?תשמח שרק זה התוצאה ולא יותר

הבנתי שהמחירים של החלקים של אפל יקרים (אני מדבר על מקוריים)@איציק-דייטש יש מה לעשות?
-
@איציק-דייטש יש מה לעשות?
-
@איציק-דייטש יש מה לעשות?
-
@מוטי-ברנד אמר בהחלפת מסך לאייפוד ננו 7:
@moshe תנסה לחפש בעלי אקספרס לפי הדגם
ראיתי למשל את זה
מישהו התנסה פעם?
כי זה כאילו מקשה אחת, איך בכלל פותחים אותו? -
@מוטי-ברנד אמר בהחלפת מסך לאייפוד ננו 7:
@moshe תנסה לחפש בעלי אקספרס לפי הדגם
ראיתי למשל את זה
מישהו התנסה פעם?
כי זה כאילו מקשה אחת, איך בכלל פותחים אותו? -
@מוטי-ברנד אמר בהחלפת מסך לאייפוד ננו 7:
@moshe תנסה לחפש בעלי אקספרס לפי הדגם
ראיתי למשל את זה
מישהו התנסה פעם?
כי זה כאילו מקשה אחת, איך בכלל פותחים אותו?@moshe אמר בהחלפת מסך לאייפוד ננו 7:
כי זה כאילו מקשה אחת, איך בכלל פותחים אותו?
אני לא ממליץ לעשות את זה לבד!!
-
@moshe מה שמצאת מתאים בהחלט לא מדי מסובך לפרק רק לסגור יפה קצת יותר מסובך כי זה בבחינת ארץ הצבי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות