עזרה / יצירת קול ממוחשב
-
אני מעוניין לבנות קובץ של קול ממוחשב במחשב שלי.
רציתי לשאול איך ניתן לעשות זאת (ע"י דגימת הקול וכד').
אשמח לפיתרון בנושא.
תודה רבה! -
אני מעוניין לבנות קובץ של קול ממוחשב במחשב שלי.
רציתי לשאול איך ניתן לעשות זאת (ע"י דגימת הקול וכד').
אשמח לפיתרון בנושא.
תודה רבה!@אלעזר-חיים אולי @יוסי-מחשבים יוכל לעזור לך
-
אני מעוניין לבנות קובץ של קול ממוחשב במחשב שלי.
רציתי לשאול איך ניתן לעשות זאת (ע"י דגימת הקול וכד').
אשמח לפיתרון בנושא.
תודה רבה!@אלעזר-חיים זה יעזור לך?
מדריך | מנוע דיבור חינמי בוינדוס 10
כאן יש לך תוכנה בעברית -
@אלעזר-חיים זה יעזור לך?
מדריך | מנוע דיבור חינמי בוינדוס 10
כאן יש לך תוכנה בעברית@11mot לא לזה התכוונתי. כוונתי ליצור קובץ קול כמו של אסף ולא להשתמש בקול שלו..
-
@11mot לא לזה התכוונתי. כוונתי ליצור קובץ קול כמו של אסף ולא להשתמש בקול שלו..
@אלעזר-חיים אמר בעזרה / יצירת קול ממוחשב:
@11mot לא לזה התכוונתי. כוונתי ליצור קובץ קול כמו של אסף ולא להשתמש בקול שלו..
תעדכן מה עשיתי אחרי זה
http://nvaccess.org.il/one-core-voices-with-sapi-unifier-on-nvda/ -
@אלעזר-חיים אמר בעזרה / יצירת קול ממוחשב:
@11mot לא לזה התכוונתי. כוונתי ליצור קובץ קול כמו של אסף ולא להשתמש בקול שלו..
תעדכן מה עשיתי אחרי זה
http://nvaccess.org.il/one-core-voices-with-sapi-unifier-on-nvda/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות