שאלה | מטען למחשב נייד
-
@יהודה-12 גם לי החיקוי מעלי אקספרס עבד בסוף
אבל בדרך 3 מטענים לא -
@a0533057932 אני מתכוון שאם זה מטען איכותי עם אותו מתח ואמפייר הוא לא אמור לעשות בעיה, כך נראה לענ"ד.
@יהודה-12 לכן צריך לבדוק
ואצלו זה לא אותו מתח ואמפר -
@יהודה-12 לכן צריך לבדוק
ואצלו זה לא אותו מתח ואמפר -
@יהודה-12 לכן צריך לבדוק
ואצלו זה לא אותו מתח ואמפר@a0533057932 אני חושב שאין מה להקיש מהמקרה שלי.
כיוון שהשתמשתי עם אותו מתח ואמפר רק של hp. העיניין שיש תקלה במטען שהטענת הסוללה לא עובדת, ויכול להיות שזה הצרה.
ואני לא מבין שום סיבה לוגית אחרת!
אין שם איזה בקר שמזהה את המטען, נטו קבלת חשמל.
אבל אני עדיין חושש לקנות מעלי... -
@a0533057932 אני חושב שאין מה להקיש מהמקרה שלי.
כיוון שהשתמשתי עם אותו מתח ואמפר רק של hp. העיניין שיש תקלה במטען שהטענת הסוללה לא עובדת, ויכול להיות שזה הצרה.
ואני לא מבין שום סיבה לוגית אחרת!
אין שם איזה בקר שמזהה את המטען, נטו קבלת חשמל.
אבל אני עדיין חושש לקנות מעלי...@קטונתי מהיכן לך שאין בקר?
ויש מאד מה להקיש מהמקרה שלך
במיוחד שאתה לא היחיד
במטען שדל החליטו שהוא לא מקורי זה מה שקורה -
@קטונתי מהיכן לך שאין בקר?
ויש מאד מה להקיש מהמקרה שלך
במיוחד שאתה לא היחיד
במטען שדל החליטו שהוא לא מקורי זה מה שקורה@a0533057932 אל תדאג אני יבדוק אבל לוגית זה לא מסתדר לי

-
@קטונתי מהיכן לך שאין בקר?
ויש מאד מה להקיש מהמקרה שלך
במיוחד שאתה לא היחיד
במטען שדל החליטו שהוא לא מקורי זה מה שקורה@a0533057932 טוב, אמרתי שאני יבדוק אז אני אומר, הזמנתי מ"עלי"
מטען שהיה כתוב שהוא מתאים לdell והוא עובד לי מצויין!
המטען לא מקורי.
אבל זה לא סותר את המציאות שיש כאלה מטענים שלא עובדים, כנראה בגלל שהמחשב מזהה מטען שהוא לא איכותי.. -
@BRACHA-0 הקפצת נושא מלפני 5 שנים!
-
ש שניאור שמח נעל נושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות