עזרה בהתקנת ראוטר
-
מצורף כאן הסרטת מסך של התקנת הראוטר
אם אתה (מי שקורא את זה) קולט איפה זה נתקע
אשמח אם תעזור לי
ציולמסך התקנת ראוטר.wmv@קוקר אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
מצורף כאן הסרטת מסך של התקנת הראוטר
אם אתה (מי שקורא את זה) קולט איפה זה נתקע
אשמח אם תעזור לי
ציולמסך התקנת ראוטר.wmvאתה בטוח ששם הספק הוא isp@ ?
-
@קוקר אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
מצורף כאן הסרטת מסך של התקנת הראוטר
אם אתה (מי שקורא את זה) קולט איפה זה נתקע
אשמח אם תעזור לי
ציולמסך התקנת ראוטר.wmvאתה בטוח ששם הספק הוא isp@ ?
-
-
@קוקר מאיפה הספק שלך מRL?
-
@קוקר מאיפה הספק שלך מRL?
-
@משחזר-מידע אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
@קוקר אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
טעיתי?
אין לי מושג אני שואל
אגב איזה מהירות יש לך ?התשתית של 100
-
מצורף כאן הסרטת מסך של התקנת הראוטר
אם אתה (מי שקורא את זה) קולט איפה זה נתקע
אשמח אם תעזור לי
ציולמסך התקנת ראוטר.wmv@קוקר אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
מצורף כאן הסרטת מסך של התקנת הראוטר
אם אתה (מי שקורא את זה) קולט איפה זה נתקע
אשמח אם תעזור לי
ציולמסך התקנת ראוטר.wmvנסה בשלב הזה לבחור ב ADSL

לבחור ב ADSL -
@קוקר אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
מצורף כאן הסרטת מסך של התקנת הראוטר
אם אתה (מי שקורא את זה) קולט איפה זה נתקע
אשמח אם תעזור לי
ציולמסך התקנת ראוטר.wmvנסה בשלב הזה לבחור ב ADSL

לבחור ב ADSL -
@קוקר אתה בטוח שהשם משתמש וסיסמא נכונים?
-
@קוקר אתה בטוח שהשם משתמש וסיסמא נכונים?
@קינג-קומפיוטר אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
@קוקר אתה בטוח שהשם משתמש וסיסמא נכונים?
כן
נציגה של RL עברה על זה ליתר בטחון... -
@קינג-קומפיוטר אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
@קוקר אתה בטוח שהשם משתמש וסיסמא נכונים?
כן
נציגה של RL עברה על זה ליתר בטחון... -
@קוקר
מה שאתה צריך זה לבודד את בעיה.
קח את הראוטר לחבר עם תשתית אחרת ותראה מה קורה.
נסה להכניס יוזר של ספק אחר של חבר בראוטר שלך.@שער-השמים
האמת שלפעמים גם הראוטר של בזק פשוט לא עובד
(נורה בצבע אדום)
יתכן וזה קשור?
מה יכול להיות?
כולה ראוטר
-
@קוקר אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
מצורף כאן הסרטת מסך של התקנת הראוטר
אם אתה (מי שקורא את זה) קולט איפה זה נתקע
אשמח אם תעזור לי
ציולמסך התקנת ראוטר.wmvנסה בשלב הזה לבחור ב ADSL

לבחור ב ADSL@שער-השמים אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
לבחור ב ADSL
עכשיו רק יצא לבדוק את זה אבל בשביל מהירות של 100 צריך לבחור בVDSL ולא בADSL
@קוקר אמר בעזרה בהתקנת ראוטר:
האמת שלפעמים גם הראוטר של בזק פשוט לא עובד
תנסה להחליף את החוט של הקו אם זה לא עוזר אני חושב שצריך להזמין טכנאי של בזק כדי לבדוק אם יש בעיה בתשתית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות