אותיות זעירות בתפריט - בעקבות משחק של תינוק...
-
תודה מראש לעוזרים.
אחד התינוקות כאן ממש נהנה לשחק בעכבר - עשה מה שעשה, ועכשיו זה ככה:
מישהו יודע איפה אפשר לסדר את זה בבקשה?
ממש תודה!@תלמידים אולי לחצן ימני במסך וגודל סמלים

-
@תלמידים אולי לחצן ימני במסך וגודל סמלים

@ב-מ-ב-ל-יק אמר באותיות זעירות בתפריט - בעקבות משחק של תינוק...:
@תלמידים אולי לחצן ימני במסך וגודל סמלים
תודה על התגובה, ועל צילום המסך.
עשיתי ריסטרט למחשב, וחזר למצב נורמלי.
לכשיגדל התינוק - נברר מה בדיוק הוא עשה... -
@ב-מ-ב-ל-יק אמר באותיות זעירות בתפריט - בעקבות משחק של תינוק...:
@תלמידים אולי לחצן ימני במסך וגודל סמלים
תודה על התגובה, ועל צילום המסך.
עשיתי ריסטרט למחשב, וחזר למצב נורמלי.
לכשיגדל התינוק - נברר מה בדיוק הוא עשה...@תלמידים אמר באותיות זעירות בתפריט - בעקבות משחק של תינוק...:
לכשיגדל התינוק - נברר מה בדיוק הוא עשה...

-
@ב-מ-ב-ל-יק אמר באותיות זעירות בתפריט - בעקבות משחק של תינוק...:
@תלמידים אולי לחצן ימני במסך וגודל סמלים
תודה על התגובה, ועל צילום המסך.
עשיתי ריסטרט למחשב, וחזר למצב נורמלי.
לכשיגדל התינוק - נברר מה בדיוק הוא עשה...@תלמידים אמר באותיות זעירות בתפריט - בעקבות משחק של תינוק...:
@ב-מ-ב-ל-יק אמר באותיות זעירות בתפריט - בעקבות משחק של תינוק...:
@תלמידים אולי לחצן ימני במסך וגודל סמלים
תודה על התגובה, ועל צילום המסך.
עשיתי ריסטרט למחשב, וחזר למצב נורמלי.
לכשיגדל התינוק - נברר מה בדיוק הוא עשה...בדור שלנו בד"כ התינוק שגדל בודק מה האבא עשה לו במחשב

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות