אפליקציית רדיו שעובדת! ליאנג ללא אינטרנט
-
@שמואל-ש א. יאנג יש עוד גרסאות?
ב.איפה יש את התיקיות המדוברות?-@שמואל-ש אמר באפליקציית רדיו שעובדת! ליאנג ללא אינטרנט:
<APP
@שמואל-ש אמר באפליקציית רדיו שעובדת! ליאנג ללא אינטרנט:
SYSTEM<APP
?
@יהושע-זופניק אמר באפליקציית רדיו שעובדת! ליאנג ללא אינטרנט:
@שמואל-ש א. יאנג יש עוד גרסאות?
יש S6310
יש S6310N
יש S6310Tב.איפה יש את התיקיות המדוברות?-
@שמואל-ש אמר באפליקציית רדיו שעובדת! ליאנג ללא אינטרנט:<APP
@שמואל-ש אמר באפליקציית רדיו שעובדת! ליאנג ללא אינטרנט:
SYSTEM<APP
?
אלו תיקיות מערכת
-
@יהושע-זופניק אמר באפליקציית רדיו שעובדת! ליאנג ללא אינטרנט:
@שמואל-ש א. יאנג יש עוד גרסאות?
יש S6310
יש S6310N
יש S6310Tב.איפה יש את התיקיות המדוברות?-
@שמואל-ש אמר באפליקציית רדיו שעובדת! ליאנג ללא אינטרנט:<APP
@שמואל-ש אמר באפליקציית רדיו שעובדת! ליאנג ללא אינטרנט:
SYSTEM<APP
?
אלו תיקיות מערכת
@שמואל-ש ששאלתי אם יש עוד גרסאות התכוונתי לגרסת אנדרואיד 2. אין לי את התיקייה הזאת משום מה זה אמור להיות ב"הקבצים שלי "?
-
@שמואל-ש ששאלתי אם יש עוד גרסאות התכוונתי לגרסת אנדרואיד 2. אין לי את התיקייה הזאת משום מה זה אמור להיות ב"הקבצים שלי "?
@יהושע-זופניק אמר באפליקציית רדיו שעובדת! ליאנג ללא אינטרנט:
אין לי את התיקייה הזאת משום מה זה אמור להיות ב"הקבצים שלי "?
לא, רק עם סייר רוט
-
@אצי איך מוציאיםapq מהיאנג.מה הכוונה.ותסביר לי בבקשה איך אני עושה את זה
-
@אצי איך מוציאיםapq מהיאנג.מה הכוונה.ותסביר לי בבקשה איך אני עושה את זה
-
@שלום-שלום-0 כנס עם רוט אקספלורר לסיסטם אפפ ותעתיק מה שבא לך
-
@שלום-שלום-0 כנס עם רוט אקספלורר לסיסטם אפפ ותעתיק מה שבא לך
-
-
@יאיר-צ
https://send.magicode.me/send-file/file/2799976699331a02641fa62d3a8454bbf8518701/viewתוריד עכשיו כי ימחק בימים הקרובים!!
חובה אוזניות!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות