תוכנה לעשיית משחקים לנוקיה
-
@יוסי-הגאון
מדובר בבניית אפליקציית RSS.
ובשימוש בחנות OVI זצ"ל.
א"א לבנות תוכנה רצינית בלי לדעת קוד.
לא היה כלום ולא יהיה כלום כי אין כלום.@מישהו12 אמר בתוכנה לעשיית משחקים לנוקיה:
@יוסי-הגאון
מדובר בבניית אפליקציית RSS.
ובשימוש בחנות OVI זצ"ל.
א"א לבנות תוכנה רצינית בלי לדעת קוד.
לא היה כלום ולא יהיה כלום כי אין כלום.מתחילים בקטן
ומסיימים בגדול -
@מישהו12 אמר בתוכנה לעשיית משחקים לנוקיה:
@יוסי-הגאון
מדובר בבניית אפליקציית RSS.
ובשימוש בחנות OVI זצ"ל.
א"א לבנות תוכנה רצינית בלי לדעת קוד.
לא היה כלום ולא יהיה כלום כי אין כלום.מתחילים בקטן
ומסיימים בגדול@יוסי-הגאון אמר בתוכנה לעשיית משחקים לנוקיה:
ומסיימים בגדול
אבל אתה לא יכול לבנות אפליקציה לנוקיה בלי לדעת JAVA.לא יכול!!
(חוץ מזה ששמה מדובר על סימביאן, זה משהו אחר לגמרי) -
@יוסי-הגאון אמר בתוכנה לעשיית משחקים לנוקיה:
ומסיימים בגדול
אבל אתה לא יכול לבנות אפליקציה לנוקיה בלי לדעת JAVA.לא יכול!!
(חוץ מזה ששמה מדובר על סימביאן, זה משהו אחר לגמרי)@מישהו12 אמר בתוכנה לעשיית משחקים לנוקיה:
@יוסי-הגאון אמר בתוכנה לעשיית משחקים לנוקיה:
ומסיימים בגדול
אבל אתה לא יכול לבנות אפליקציה לנוקיה בלי לדעת JAVA.לא יכול!!
(חוץ מזה ששמה מדובר על סימביאן, זה משהו אחר לגמרי)אהה
הבנתי תודהתוכל לומר לי על קצה המזלג
מה זה ג'אוא? -
@מישהו12 אמר בתוכנה לעשיית משחקים לנוקיה:
@יוסי-הגאון אמר בתוכנה לעשיית משחקים לנוקיה:
ומסיימים בגדול
אבל אתה לא יכול לבנות אפליקציה לנוקיה בלי לדעת JAVA.לא יכול!!
(חוץ מזה ששמה מדובר על סימביאן, זה משהו אחר לגמרי)אהה
הבנתי תודהתוכל לומר לי על קצה המזלג
מה זה ג'אוא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות