שכחו את התבנית בפלאפון סמוסנג
-
הדגם הוא:
סמסונג מיני 2 GT-S6500
אשמח לעזרה איך אפשר לעקוף אותו ולפתוח את הפלאפון.
תודה רבה! -
-
הדגם הוא:
סמסונג מיני 2 GT-S6500
אשמח לעזרה איך אפשר לעקוף אותו ולפתוח את הפלאפון.
תודה רבה!@moshe אם חשוב לשמור את התוכן אפשר לשים TWRP (אם יש למכשיר הזה) ולמחוק את הקובץ שאחראי על הנעילה ובכך זה יפתח בלי מחיקת תוכן בכלל.
אם לא חשוב התוכן פשוט תאפס אותו בריקברי.
בשביל למחוק רק את הנעילה בלי לאפס, להלן ההוראות:
Files deleted were as follows:
/data/system/gatekeeper.pattern.key /data/system/gatekeeper.password.key /data/system/locksettings.db /data/system/locksettings.db-shm /data/system/locksettings.db-wal /data/system/users/0/settings_fingerprint.xmlלמחוק את כל הקבצים האלה - מה שקיים.
מומלץ לגבות למקרה שזה יהרוס משהוא. -
@moshe אם חשוב לשמור את התוכן אפשר לשים TWRP (אם יש למכשיר הזה) ולמחוק את הקובץ שאחראי על הנעילה ובכך זה יפתח בלי מחיקת תוכן בכלל.
אם לא חשוב התוכן פשוט תאפס אותו בריקברי.
בשביל למחוק רק את הנעילה בלי לאפס, להלן ההוראות:
Files deleted were as follows:
/data/system/gatekeeper.pattern.key /data/system/gatekeeper.password.key /data/system/locksettings.db /data/system/locksettings.db-shm /data/system/locksettings.db-wal /data/system/users/0/settings_fingerprint.xmlלמחוק את כל הקבצים האלה - מה שקיים.
מומלץ לגבות למקרה שזה יהרוס משהוא. -
הדגם הוא:
סמסונג מיני 2 GT-S6500
אשמח לעזרה איך אפשר לעקוף אותו ולפתוח את הפלאפון.
תודה רבה! -
@moshe אם חשוב לשמור את התוכן אפשר לשים TWRP (אם יש למכשיר הזה) ולמחוק את הקובץ שאחראי על הנעילה ובכך זה יפתח בלי מחיקת תוכן בכלל.
אם לא חשוב התוכן פשוט תאפס אותו בריקברי.
בשביל למחוק רק את הנעילה בלי לאפס, להלן ההוראות:
Files deleted were as follows:
/data/system/gatekeeper.pattern.key /data/system/gatekeeper.password.key /data/system/locksettings.db /data/system/locksettings.db-shm /data/system/locksettings.db-wal /data/system/users/0/settings_fingerprint.xmlלמחוק את כל הקבצים האלה - מה שקיים.
מומלץ לגבות למקרה שזה יהרוס משהוא.@שמואל אמר בשכחו את התבנית בפלאפון סמוסנג:
@moshe אם חשוב לשמור את התוכן אפשר לשים TWRP (אם יש למכשיר הזה) ולמחוק את הקובץ שאחראי על הנעילה ובכך זה יפתח בלי מחיקת תוכן בכלל.
אם לא חשוב התוכן פשוט תאפס אותו בריקברי.
בשביל למחוק רק את הנעילה בלי לאפס, להלן ההוראות:
Files deleted were as follows:
/data/system/gatekeeper.pattern.key /data/system/gatekeeper.password.key /data/system/locksettings.db /data/system/locksettings.db-shm /data/system/locksettings.db-wal /data/system/users/0/settings_fingerprint.xmlלמחוק את כל הקבצים האלה - מה שקיים.
מומלץ לגבות למקרה שזה יהרוס משהוא.רק לוודא...
זה מכשיר ישן, יש אפשרות לאפס אותו בריקברי? -
@שמואל אמר בשכחו את התבנית בפלאפון סמוסנג:
@moshe אם חשוב לשמור את התוכן אפשר לשים TWRP (אם יש למכשיר הזה) ולמחוק את הקובץ שאחראי על הנעילה ובכך זה יפתח בלי מחיקת תוכן בכלל.
אם לא חשוב התוכן פשוט תאפס אותו בריקברי.
בשביל למחוק רק את הנעילה בלי לאפס, להלן ההוראות:
Files deleted were as follows:
/data/system/gatekeeper.pattern.key /data/system/gatekeeper.password.key /data/system/locksettings.db /data/system/locksettings.db-shm /data/system/locksettings.db-wal /data/system/users/0/settings_fingerprint.xmlלמחוק את כל הקבצים האלה - מה שקיים.
מומלץ לגבות למקרה שזה יהרוס משהוא.רק לוודא...
זה מכשיר ישן, יש אפשרות לאפס אותו בריקברי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות