C2 גלריה ומצלמה לא נפתחים
-
-
מכשיר C2 הגלריה (כל התוכן ותיקיות יישומים) לוקח בערך 5 דקות עד שנפתח ומצלמה לא נפתח בכלל ואם אני לוחץ על המצלמה בתפריט לא משתנה כלום ואם אני לוחץ שוב זה מצלם (משמיע צליל) ולא משתנה כלום צרבתי גירסא מחדש לא עזר שיחות ואנשי קשר וכו עובד רגיל אם יש למשהו פתרון
-
-
מכשיר C2 הגלריה (כל התוכן ותיקיות יישומים) לוקח בערך 5 דקות עד שנפתח ומצלמה לא נפתח בכלל ואם אני לוחץ על המצלמה בתפריט לא משתנה כלום ואם אני לוחץ שוב זה מצלם (משמיע צליל) ולא משתנה כלום צרבתי גירסא מחדש לא עזר שיחות ואנשי קשר וכו עובד רגיל אם יש למשהו פתרון
-
@א-ר תנסה כמו ש @אלישי אמר תצרוב גירסה מחדש לי גם היה בעיה כזו וצרבתי ועבר ויכול ליהות המצלמה לא מחוברת טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות