האיך מחריגים נתיב באנטי ווירוס
-
פה כתוב: חשוב יש להכניס לתוכנות אנטי ווירוס את הנתיב C:\Windows\System32\SppExtComObjHook.dll כחריג.
מישהו יכול להסביר לי האיך עושים את זה בווינדאוס דיפנדר?
תודה רבה@רבי-ייבי אמר בהאיך מחריגים נתיב באנטי ווירוס:
פה כתוב: חשוב יש להכניס לתוכנות אנטי ווירוס את הנתיב C:\Windows\System32\SppExtComObjHook.dll כחריג.
מישהו יכול להסביר לי האיך עושים את זה בווינדאוס דיפנדר?
תודה רבהאני עשיתי את זה בלי להחריג תנסה זה אמור ללכת פשוט תשבית את האנטי וירוס!!
-
@רבי-ייבי אמר בהאיך מחריגים נתיב באנטי ווירוס:
פה כתוב: חשוב יש להכניס לתוכנות אנטי ווירוס את הנתיב C:\Windows\System32\SppExtComObjHook.dll כחריג.
מישהו יכול להסביר לי האיך עושים את זה בווינדאוס דיפנדר?
תודה רבהאני עשיתי את זה בלי להחריג תנסה זה אמור ללכת פשוט תשבית את האנטי וירוס!!
-
פה כתוב: חשוב יש להכניס לתוכנות אנטי ווירוס את הנתיב C:\Windows\System32\SppExtComObjHook.dll כחריג.
מישהו יכול להסביר לי האיך עושים את זה בווינדאוס דיפנדר?
תודה רבה -
פה כתוב: חשוב יש להכניס לתוכנות אנטי ווירוס את הנתיב C:\Windows\System32\SppExtComObjHook.dll כחריג.
מישהו יכול להסביר לי האיך עושים את זה בווינדאוס דיפנדר?
תודה רבה@רבי-ייבי אכן
אם צריך להחריג זה לכאורה רק למי שמשתמש בדיפנר בלבד
איסט לא מוחק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
לוינדוס דיפנדר.
ותלחץ "הוסף או הסר חריגים"