עזרה: הכנסת קבצים לVM
-
שלום וברכה
יש אפשרות לעשות שיתוף קבצים בין המחשב למכונה וירטואלית כמו שכתוב כאן
ולא על ידי גרירה?
תודה רבה@A0533057932 תוכל לעזור לי?
-
שלום וברכה
יש אפשרות לעשות שיתוף קבצים בין המחשב למכונה וירטואלית כמו שכתוב כאן
ולא על ידי גרירה?
תודה רבה@A0533057932 תוכל לעזור לי?
@יוסי-הגאון יצירת תקייה משותפת
-
@יוסי-הגאון יצירת תקייה משותפת
-
@יוסי-הגאון אתה בוירטואל בוקס
-
@יוסי-הגאון אתה בוירטואל בוקס
-
@יוסי-הגאון אני לא מבין בה אבל הרעיון דומה
-
@יוסי-הגאון אני לא מבין בה אבל הרעיון דומה
@דניאל-ביטון אמר בעזרה: הכנסת קבצים לVM:
@יוסי-הגאון אני לא מבין בה אבל הרעיון דומה
לא דומה
VM הכוונה לVMware
וVB הכוונה לוירטואל בוקס -
@דניאל-ביטון אמר בעזרה: הכנסת קבצים לVM:
@יוסי-הגאון אני לא מבין בה אבל הרעיון דומה
לא דומה
VM הכוונה לVMware
וVB הכוונה לוירטואל בוקס@יוסי-הגאון אני הבנתי שיש לך מכונה וירטואלית שאינה וירטואל בוקס אבל הרעיון התפעולי שלהם דומה כך נאמר לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות