עזרה | התראה wifi אינו מאובטח
-
אחרי כל חיבור של המחשב ל wifi דרך הנטסטיק, אני מקבל התראה כזו:

במידע הם כותבים כך:
"ייתכן שתראה הודעה המודיעה לך שאתה מחובר לרשת Wi-Fi שאינה מאובטחת, מכיוון שהיא משתמש בתקן אבטחה ישן יותר. לדוגמה, הדבר יכול להתרחש אם אתה מתחבר לרשת Wi-Fi שעושה שימוש בתקן WEP או TKIP עבור אבטחה. תקני אבטחה אלה ישנים וכוללים פגמים מוכרים"
מה אני צריך לשנות? בממשק אני רואה את האפשרות הזו בלבד..

תודה רבה. -
אחרי כל חיבור של המחשב ל wifi דרך הנטסטיק, אני מקבל התראה כזו:

במידע הם כותבים כך:
"ייתכן שתראה הודעה המודיעה לך שאתה מחובר לרשת Wi-Fi שאינה מאובטחת, מכיוון שהיא משתמש בתקן אבטחה ישן יותר. לדוגמה, הדבר יכול להתרחש אם אתה מתחבר לרשת Wi-Fi שעושה שימוש בתקן WEP או TKIP עבור אבטחה. תקני אבטחה אלה ישנים וכוללים פגמים מוכרים"
מה אני צריך לשנות? בממשק אני רואה את האפשרות הזו בלבד..

תודה רבה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

