בקשה | חבילת Microsoft.VCLibs.120.00.
-
בעת התקנה של אפליקצייה של וינדוס, קיבלתי הודעה כזו.
ומכיון שאין לי מפתח לבקש ממנו, אבקש מחברי הפורום למי שיוכל לעזור.
תודה לכולם

@פלורידה אמר בבקשה | חבילת Microsoft.VCLibs.120.00.:
בעת התקנה של אפליקצייה של וינדוס, קיבלתי הודעה כזו.
ומכיון שאין לי מפתח לבקש ממנו, אבקש מחברי הפורום למי שיוכל לעזור.
תודה לכולם

בבקשה:
VCLibs_Redist_Packages.zip -
@פלורידה אמר בבקשה | חבילת Microsoft.VCLibs.120.00.:
@ComFix תודה.
אם תוכל לתת לי הוראות בסיסיות, בוודאי יקל עלי.תחלץ לתיקיה מסוימת.
לדוגמה:
D:\1
בתוך דיסק D בתוך תיקייה בשם 1תפתח powershell.
תקליד:
Add-AppxPackage
אח"כ ריווח.
אח"כ את מיקום הקובץ בתוך מרכאות, לדוגמה:
"D:\1\Microsoft.VCLibs.120.00_12.0.21005.1_arm__8wekyb3d8bbwe.appx" -
@פלורידה הכל ביחד אמור להיראות כך:
Add-AppxPackage "D:\1\Microsoft.VCLibs.120.00_12.0.21005.1_arm__8wekyb3d8bbwe.appx"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות