בקשת עזרה | כרטיס קול עם רעשים
-
@yad1 בכיף תמיד!
@איציק-דייטש זה מה שהוא כותב לי בהתקנה

-
@איציק-דייטש זה מה שהוא כותב לי בהתקנה

-
@איציק-דייטש פתוח, לא הסתכלתי על הסרטון, אבל חיברתי את הווקמן, וזה לא מסנן לי כל כך
-
@איציק-דייטש פתוח, לא הסתכלתי על הסרטון, אבל חיברתי את הווקמן, וזה לא מסנן לי כל כך
-
@איציק-דייטש פתוח, לא הסתכלתי על הסרטון, אבל חיברתי את הווקמן, וזה לא מסנן לי כל כך
-
@yad1 הוא לא עובד!!
אין לך כרטיס מסך תומך!!
אתה חייב לעשות את הפריצה!!!!
בסרטון אמור להיות דרך לפריצה@איציק-דייטש ואיך אני עושה את הפריצה? אתה יכול להדריך אותי?
כי האמת זה כן זיהה את הווקמן ונתן לי אפשרות גם לסנן את הרעשים, אבל ת'כלס זה לא עשה הבדל. -
@איציק-דייטש ואיך אני עושה את הפריצה? אתה יכול להדריך אותי?
כי האמת זה כן זיהה את הווקמן ונתן לי אפשרות גם לסנן את הרעשים, אבל ת'כלס זה לא עשה הבדל. -
@yad1 יש מצב למחר?
כבר מאוחר ויש לי עבודה בבוקר@איציק-דייטש סבבה. תודה רבה רבה.
-
@איציק-דייטש סבבה. תודה רבה רבה.
-
@yad1 לילה טוב!
תזכיר לי מחר@איציק-דייטש מזכיר לך...
-
@איציק-דייטש מזכיר לך...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות