קורא רב קו במחשבים של DELL
-
@שלמה-ווייס כן. ועכשיו גם הרב קו. בעבר בדקתי ושמחתי שאני לא צריך לטרוח ולקנות קורא וראיתי שזה לא עובד ולכן פניתי לשירות והסבירו לי שזה באמת צריך להיות חיצוני
היום נראה שזה השתנה כי כן עובד לי עכשיו@aiib לא הבנתי זה עובד לך או לא? אם עובד זה עובד גם ברב קו ואם זה לא עובד ברב קו אז זה לא עובד בכלל
-
@aiib לא הבנתי זה עובד לך או לא? אם עובד זה עובד גם ברב קו ואם זה לא עובד ברב קו אז זה לא עובד בכלל
@שלמה-ווייס לא מבין אתם מדברים על החריץ שבמחשב בדל ?
כי לי עובד מצויין -
@aiib לא הבנתי זה עובד לך או לא? אם עובד זה עובד גם ברב קו ואם זה לא עובד ברב קו אז זה לא עובד בכלל
@שלמה-ווייס אמר בקורא רב קו במחשבים של DELL:
@aiib לא הבנתי זה עובד לך או לא? אם עובד זה עובד גם ברב קו ואם זה לא עובד ברב קו אז זה לא עובד בכלל
היום הכל עובד לי כולל רב קו. בתקופה ששלחתי את המייל עבדו לי כרטיסים אבל לא רב קו
-
@שלמה-ווייס אמר בקורא רב קו במחשבים של DELL:
@aiib לא הבנתי זה עובד לך או לא? אם עובד זה עובד גם ברב קו ואם זה לא עובד ברב קו אז זה לא עובד בכלל
היום הכל עובד לי כולל רב קו. בתקופה ששלחתי את המייל עבדו לי כרטיסים אבל לא רב קו
-
@יצחק-גולן מה סגור
יש חריץ ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
