קורא רב קו במחשבים של DELL
-
@שלמה-ווייס איפה אני רואה את הדגם שלי ?
@גבר-גמדי מדבקה מאחורה
-
@גבר-גמדי בדגמים מאד מסויימים...
בחלקם יש ציור של כרטיס עם גלים, על המשטח מצידו של המגע
כנראה בהנחה בלבד כי אין צורך בחריץ.ואם כבר הוזכר קורא של רב קו
אז לכל בעלי המוסדות והעסקים עם הכרטיס חתימה דיגיטלית,
גם הקורא של רב קו קורא אותם. -
לידיעת הציבור
לא הרבה יודעים אך במחשבים ניידים של דל יש קורא רב קו (NFC) מובנה וזה יכול לחסוך הרבה כאב ראש .
הקורא הוא ממש חריץ דק בצד שמאל למטה כמעט ולא נראה לעין ברוחב של כרטיס רב קו
תהנו -
-
-
@גבר-גמדי תעלו תמונה בבקשה
-
@גבר-גמדי תעלו תמונה בבקשה
@מיוזיק-נגינה של החריץ ?
-
@מיוזיק-נגינה של החריץ ?
-
@מיוזיק-נגינה יותר מאוחר
-
@מיוזיק-נגינה יותר מאוחר
-
@מיוזיק-נגינה יותר מאוחר
-
@מיוזיק-נגינה יש לך חריץ בצד שמאל למטה? אתה ממהר, לא?
-
@מיוזיק-נגינה יש לך חריץ בצד שמאל למטה? אתה ממהר, לא?
-
@מיוזיק-נגינה עדיין רלוונטי תמונה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
ניסיתי פעם והייתי בטוח שא"א, תודה!