הזזת חלון קופץ
-
@חראשו זה נעלם מעצמו אחרי שאתה מפסיק לשחק בווליום, כ"כ מפריע ה2 שניות האלו?
@שלמה-ווייס לפעמים
-
@bbn איזה הודעות?
-
@bbn איזה הודעות?
@שלמה-ווייס יש שם אפשרות לבטל או לאפשר הצגת הודעות של תוכנות כמו שהוא מראה
-
@שלמה-ווייס יש שם אפשרות לבטל או לאפשר הצגת הודעות של תוכנות כמו שהוא מראה
@bbn אבל זה לא הודעה זה בסך הכל נהיה כשמנמיכים/מגביהים את הווליום
-
@bbn אבל זה לא הודעה זה בסך הכל נהיה כשמנמיכים/מגביהים את הווליום
@שלמה-ווייס אוקי אני לא משתמש בתוכנה הנ"ל
זה היה נראה כמו הודעות שקופצות במרכז הפעילות -
@שלמה-ווייס אוקי אני לא משתמש בתוכנה הנ"ל
זה היה נראה כמו הודעות שקופצות במרכז הפעילות -
@צדיק-תמים בשאר דברים זה מופיע בקטן
אני למשל משתשמש במדיה פלייר וזה מופיע לי ככה

-
@צדיק-תמים בשאר דברים זה מופיע בקטן
אני למשל משתשמש במדיה פלייר וזה מופיע לי ככה

@bbn כשמפעילים משהו בגרוב לדוגמא אז בכל הנמכה/הגבהה של הווליום יופיע החלונית הזאת
-
@bbn כשמפעילים משהו בגרוב לדוגמא אז בכל הנמכה/הגבהה של הווליום יופיע החלונית הזאת
@שלמה-ווייס כן ראיתי לאחר מכן
וגם זה לא משהו שקשור להודעות כמו שחשבתי
זה משהו מבנה של התוכנה כנראה
אני מדבר על החלון הגדול יותר..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות