כרטיס זיכרון בנטסטיק
-
@חראשו איך הוא מתחבר למחשב? דרך כבל? א"כ זה מיועד לשמש כמעביר למחשב
-
@חראשו איך הוא מתחבר למחשב? דרך כבל? א"כ זה מיועד לשמש כמעביר למחשב
@שלמה-ווייס לא, עם חיבור wifi
-
@שלמה-ווייס לא, עם חיבור wifi
@חראשו לא יודע, קשה לי להאמין שאפשר לגשת לקבצים מכל מקום גם בראוטר רגיל זה לא כך
-
@חראשו אתה יכול לגשת לכרטיס זיכרון דרך הממשק של הנטסטיק (ע"י כניסה לכתובת ip שלו כשאתה מחובר דרכו), וזה רק אם אתה מחובר לרשת של הנטסטיק
-
@חראשו בכתובת http://192.168.0.1/
@שמנדריק אמר בכרטיס זיכרון בנטסטיק:
@חראשו בכתובת http://192.168.0.1/
זה לא נכון, לכל אחד יש כתובת אחרת..
כדי לדעת מה הכתובת שלך, תפתח את שורת הפקודה ותכניס את זה:IPCONFIG
נפתח לך רשימה ארוכה, המספרים בשורה הזו , זה הכתובתDefault Gateway . . . . . . . . . :תעתיק את זה לשורת הדפדפן.
השם משתמש וסיסמא זה Admin או admin -
@שמנדריק אמר בכרטיס זיכרון בנטסטיק:
@חראשו בכתובת http://192.168.0.1/
זה לא נכון, לכל אחד יש כתובת אחרת..
כדי לדעת מה הכתובת שלך, תפתח את שורת הפקודה ותכניס את זה:IPCONFIG
נפתח לך רשימה ארוכה, המספרים בשורה הזו , זה הכתובתDefault Gateway . . . . . . . . . :תעתיק את זה לשורת הדפדפן.
השם משתמש וסיסמא זה Admin או admin -
@חראשו לא יודע, קשה לי להאמין שאפשר לגשת לקבצים מכל מקום גם בראוטר רגיל זה לא כך
@שלמה-ווייס אמר בכרטיס זיכרון בנטסטיק:
@חראשו לא יודע, קשה לי להאמין שאפשר לגשת לקבצים מכל מקום גם בראוטר רגיל זה לא כך
יש ראוטרים שכן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות