בקשה | ישום פנס jar
-
@יהונתןב אמר בבקשה | ישום פנס jar:
אני מתכוון ליישום שמפעיל את הפלאש של הטלפון
באיזה נוקיה יש לך פלאש?
-
@elazar אחלה טלפון שבעולם.. אם יהיה לי זמן אני אעשה עליו סקירה קצרה בעיקרון בתכונות שלו הוא די דומה ל208 רק שהמצלמה שלו 5MPעם פלאש גוף יוקרתי ומתכתי יש עם 2 סימים וגם עם סים 1 בעיקרון המסך שלו צריך לבוא עם זכוכית מחוסמת (gorilla glass() אבל במחודשים זה לא באמת..
-
@elazar אחלה טלפון שבעולם.. אם יהיה לי זמן אני אעשה עליו סקירה קצרה בעיקרון בתכונות שלו הוא די דומה ל208 רק שהמצלמה שלו 5MPעם פלאש גוף יוקרתי ומתכתי יש עם 2 סימים וגם עם סים 1 בעיקרון המסך שלו צריך לבוא עם זכוכית מחוסמת (gorilla glass() אבל במחודשים זה לא באמת..
@יהונתןב אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@elazar אחלה טלפון שבעולם.. אם יהיה לי זמן אני אעשה עליו סקירה קצרה בעיקרון בתכונות שלו הוא די דומה ל208 רק שהמצלמה שלו 5MPעם פלאש גוף יוקרתי ומתכתי יש עם 2 סימים וגם עם סים 1 בעיקרון המסך שלו צריך לבוא עם זכוכית מחוסמת (gorilla glass() אבל במחודשים זה לא באמת..
יש עברית?
איפה קנית?
עובד עליו יישומי JAR -
@יהונתןב אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@elazar אחלה טלפון שבעולם.. אם יהיה לי זמן אני אעשה עליו סקירה קצרה בעיקרון בתכונות שלו הוא די דומה ל208 רק שהמצלמה שלו 5MPעם פלאש גוף יוקרתי ומתכתי יש עם 2 סימים וגם עם סים 1 בעיקרון המסך שלו צריך לבוא עם זכוכית מחוסמת (gorilla glass() אבל במחודשים זה לא באמת..
יש עברית?
איפה קנית?
עובד עליו יישומי JAR -
@elazar כן
לינק לעלי אקספרס
כןרק העברית במקשים קצת מחוק או שבור כמיטב המסורת הסינית..
-
@elazar אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@יהונתןב נראה נחמד...
הבעיה שאין אותו בכשר ואז בישיבה זה יהיה קצת בעיה.....זה נכון אבל מצד שני גם 230 אין כשר והרבה מסתובבים איתו.. ובניגוד ל230 זה מתחבר לmobimb ואפשר לעשות תפריט כשר
@יהונתןב אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@elazar אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@יהונתןב נראה נחמד...
הבעיה שאין אותו בכשר ואז בישיבה זה יהיה קצת בעיה.....זה נכון אבל מצד שני גם 230 אין כשר והרבה מסתובבים איתו.. ובניגוד ל230 זה מתחבר לmobimb ואפשר לעשות תפריט כשר
אה אם זה מתחבר למובי זה באמת מעלה גדולה
-
@יהונתןב אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@elazar אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@יהונתןב נראה נחמד...
הבעיה שאין אותו בכשר ואז בישיבה זה יהיה קצת בעיה.....זה נכון אבל מצד שני גם 230 אין כשר והרבה מסתובבים איתו.. ובניגוד ל230 זה מתחבר לmobimb ואפשר לעשות תפריט כשר
אה אם זה מתחבר למובי זה באמת מעלה גדולה
@elazar אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@יהונתןב אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@elazar אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@יהונתןב נראה נחמד...
הבעיה שאין אותו בכשר ואז בישיבה זה יהיה קצת בעיה.....זה נכון אבל מצד שני גם 230 אין כשר והרבה מסתובבים איתו.. ובניגוד ל230 זה מתחבר לmobimb ואפשר לעשות תפריט כשר
אה אם זה מתחבר למובי זה באמת מעלה גדולה
אחרי כמה ניסיונות הצלחתי לחבר אותו..
-
@elazar אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@יהונתןב אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@elazar אמר בבקשה | ישום פנס jar:
@יהונתןב נראה נחמד...
הבעיה שאין אותו בכשר ואז בישיבה זה יהיה קצת בעיה.....זה נכון אבל מצד שני גם 230 אין כשר והרבה מסתובבים איתו.. ובניגוד ל230 זה מתחבר לmobimb ואפשר לעשות תפריט כשר
אה אם זה מתחבר למובי זה באמת מעלה גדולה
אחרי כמה ניסיונות הצלחתי לחבר אותו..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות