נגן סופר סטאר של המחסלים
-
בקשת מידע איזה מערכת הפעלה ואם אפשר להוסיף תוכנות וכ"ו
-
נראה נגן טוב מאוד.
https://www.youtube.com/watch?v=t2ObXjYSchU&feature=emb_imp_woyt
יש אותו פתוח במחסלים. -
נראה נגן טוב מאוד.
https://www.youtube.com/watch?v=t2ObXjYSchU&feature=emb_imp_woyt
יש אותו פתוח במחסלים.@אלע אמר בנגן סופר סטאר של המחסלים:
נראה נגן טוב מאוד.
https://www.youtube.com/watch?v=t2ObXjYSchU&feature=emb_imp_woyt
יש אותו פתוח במחסלים.
לקחו סמארטפון הכי מעפן והפכו אותו לנגן הכי טוב... -
בקשת מידע איזה מערכת הפעלה ואם אפשר להוסיף תוכנות וכ"ו
@זלמן-שמערל זה נגן מאוד יקר. יותר מ 500 ש''ח.
מי שקונה אותו שלא ישכח לתרום קצת לפורום.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות