הסרת Edge החדש ככה שלא יחזור בעדכוני וינדוס
-
@איציק-דייטש אמר בהסרת Edge החדש ככה שלא יחזור בעדכוני וינדוס:
@מישהו12 מה הבעיה איתו?
שאני לא אוהב אותו, ומידי פעם הוא משתלט על ההגדרות במחשב (למשל: קריאת PDF)
-
@מישהו12 זה אל תפתח אותו
-
-
@מישהו12 אפשר לשנות את ההגדרות של התוכניות הברירת המחדל
@איציק-דייטש אמר בהסרת Edge החדש ככה שלא יחזור בעדכוני וינדוס:
@מישהו12 אפשר לשנות את ההגדרות של התוכניות הברירת המחדל
הוא משתלט בחזרה.ניסיתי
-
@איציק-דייטש אמר בהסרת Edge החדש ככה שלא יחזור בעדכוני וינדוס:
@מישהו12 אפשר לשנות את ההגדרות של התוכניות הברירת המחדל
הוא משתלט בחזרה.ניסיתי
-
@מישהו12 אז המחשב בעייתי

@איציק-דייטש אמר בהסרת Edge החדש ככה שלא יחזור בעדכוני וינדוס:
@מישהו12 אז המחשב בעייתי

לא.זה קרה בשני מחשבים שונים מחברות שונות ועם חומרה שונה....
-
@איציק-דייטש אמר בהסרת Edge החדש ככה שלא יחזור בעדכוני וינדוס:
@מישהו12 אפשר לשנות את ההגדרות של התוכניות הברירת המחדל
הוא משתלט בחזרה.ניסיתי
-
@מישהו12 אמר בהסרת Edge החדש ככה שלא יחזור בעדכוני וינדוס:
עבדתי קשה כדי להסיר אותו
דווקא קל:
נכנסים לנתיב הבא:C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\00.0.000.00\Installer(אפסים=הגירסה המותקנת)
לוחצים על שורת הנתיב למעלה ובמקום הנתיב רושמים CMD
מקישים ENTER חלון שורת הפקודה יפתח
רושמים:.\setup.exe -uninstall -system-level -verbose-logging -force-uninstallומקישים ENTER
ניתן לחסום את הדפדפן עם הכלי הזה
-
@מישהו12 אמר בהסרת Edge החדש ככה שלא יחזור בעדכוני וינדוס:
עבדתי קשה כדי להסיר אותו
דווקא קל:
נכנסים לנתיב הבא:C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\00.0.000.00\Installer(אפסים=הגירסה המותקנת)
לוחצים על שורת הנתיב למעלה ובמקום הנתיב רושמים CMD
מקישים ENTER חלון שורת הפקודה יפתח
רושמים:.\setup.exe -uninstall -system-level -verbose-logging -force-uninstallומקישים ENTER
ניתן לחסום את הדפדפן עם הכלי הזה
-
@יוסי-מחשבים תודה, בכל מקרה הסרתי עכשיו עם revo.בכל מקרה, איך עושים שהוא לא יחזור בעדכונים?
@מישהו12 אמר בהסרת Edge החדש ככה שלא יחזור בעדכוני וינדוס:
איך עושים שהוא לא יחזור בעדכונים?
לא יודע, לא נראה לי אפשרי, אם לא תעדכן זה לא יחזור...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות