נמחק הסמל של "מחשב זה" משולחן העבודה-WIN10
-
סימנתי קובץ, שרציתי למחוק, ולחצתי על DELETE, אבל בטעות גם הסמל של מחשב זה היה מסומן, הסמל נמחק והקובץ לא.ctrl+z לא עזר.מה עושים?
-
סימנתי קובץ, שרציתי למחוק, ולחצתי על DELETE, אבל בטעות גם הסמל של מחשב זה היה מסומן, הסמל נמחק והקובץ לא.ctrl+z לא עזר.מה עושים?
-
סימנתי קובץ, שרציתי למחוק, ולחצתי על DELETE, אבל בטעות גם הסמל של מחשב זה היה מסומן, הסמל נמחק והקובץ לא.ctrl+z לא עזר.מה עושים?
@מישהו12 סל מחזור אין

-
@מישהו12 סל מחזור אין

@יהושע-זופניק אמר בנמחק הסמל של "מחשב זה" משולחן העבודה-WIN10:
@מישהו12 סל מחזור אין

מה? אין את הקובץ בסל המחזור
-
סימנתי קובץ, שרציתי למחוק, ולחצתי על DELETE, אבל בטעות גם הסמל של מחשב זה היה מסומן, הסמל נמחק והקובץ לא.ctrl+z לא עזר.מה עושים?
-
@מישהו12
מקש ימני בשולחן עבודה , התאם אישית , ערכת נושא , הגדרות סמלי שולחן עבודה , תוסיף את המחשב שלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות