כיבי בטעות את ההדפסה במחשב מה עושים?
-
@crul30 אתה יכול טיפה אבל טיפה יותר לפרט את הבעיה כי מה זה לא מובן מה הבעיה שלך
-
@crul30 אתה יכול טיפה אבל טיפה יותר לפרט את הבעיה כי מה זה לא מובן מה הבעיה שלך
@קינג-קומפיוטר
אין לי מושג אני מנסה לחבר מדפסת 3835 דרך וויפי
תמיד הצלחתימ ללא בעיות פתאום הוא כותב לי מנהל התקנים לא זמין
משהו מפגר לאלללה -
@crul30 אתה יכול טיפה אבל טיפה יותר לפרט את הבעיה כי מה זה לא מובן מה הבעיה שלך
@קינג-קומפיוטר אמר בכיבי בטעות את ההדפסה במחשב מה עושים?:
@crul30 אתה יכול טיפה אבל טיפה יותר לפרט את הבעיה כי מה זה לא מובן מה הבעיה שלך
שבוע שעבר שניסתי להתקין אז כיבתי דרך מנהל המשימות את אחת השורות שהייתה קשורה לPRINTER
כנראה הזקתי שם משהו... -
@קינג-קומפיוטר
אין לי מושג אני מנסה לחבר מדפסת 3835 דרך וויפי
תמיד הצלחתימ ללא בעיות פתאום הוא כותב לי מנהל התקנים לא זמין
משהו מפגר לאלללה@crul30 איזה חברה המדפסת
-
@קינג-קומפיוטר אמר בכיבי בטעות את ההדפסה במחשב מה עושים?:
@crul30 אתה יכול טיפה אבל טיפה יותר לפרט את הבעיה כי מה זה לא מובן מה הבעיה שלך
שבוע שעבר שניסתי להתקין אז כיבתי דרך מנהל המשימות את אחת השורות שהייתה קשורה לPRINTER
כנראה הזקתי שם משהו... -
@crul30 איזה חברה המדפסת
-
@משה-מזרחי
לא החברה היא HP
זה השורת פקודה שכיביתי -
@משה-מזרחי
לא החברה היא HP
זה השורת פקודה שכיביתי@crul30 כשאתה מדפיס אתה משתמש עם תוכנה כל שהיא?
ניסית להפעיל מחדש את המחשב? -
@crul30 כשאתה מדפיס אתה משתמש עם תוכנה כל שהיא?
ניסית להפעיל מחדש את המחשב?@קינג-קומפיוטר
אני מדפיס דרך וורד,
וזה קרה כשהפעלתי את המחשב -
@קינג-קומפיוטר
אני מדפיס דרך וורד,
וזה קרה כשהפעלתי את המחשב@crul30 תבדוק בתמיכה של HP
אולי זה יפתור לך משהו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות