המלצות לנוקיה 3310
-
מעוניין לרכוש את הנוקשה 3310 (בגרסה של התומך כשר)
מישהו מכיר מספיק ע״מ לתת חסרונות מול יתרונות? -
מעוניין לרכוש את הנוקשה 3310 (בגרסה של התומך כשר)
מישהו מכיר מספיק ע״מ לתת חסרונות מול יתרונות?@קסניק רק שתדע, לפי מה שדיווחו בעבר, זה מכשיר דור 2 בלבד, הדור 3 שלו לא תואם את התדרים בארץ. כך שתקבל איכות קליטה גרועה.
(ואם תכוון על דור 3 יתכן שלא תקבל בכלל חלק מהשיחות. ואם אתה בונה שיחזיק הרבה שנים, אז כדאי לדעת שדור 2 הולך להתבטל ב2025, ויתכן שלפני תלוי בביקוש ובחברות).
אני אישית (דעה אישית, ולא מקצועית) לא אהבתי את התוכנה והפונקציות שלו (שנועד לשחזר נוסטלגיה ולא חדשנות), אבל האמת אולי המכשיר עצמו חזק, ועמיד. -
@קסניק רק שתדע, לפי מה שדיווחו בעבר, זה מכשיר דור 2 בלבד, הדור 3 שלו לא תואם את התדרים בארץ. כך שתקבל איכות קליטה גרועה.
(ואם תכוון על דור 3 יתכן שלא תקבל בכלל חלק מהשיחות. ואם אתה בונה שיחזיק הרבה שנים, אז כדאי לדעת שדור 2 הולך להתבטל ב2025, ויתכן שלפני תלוי בביקוש ובחברות).
אני אישית (דעה אישית, ולא מקצועית) לא אהבתי את התוכנה והפונקציות שלו (שנועד לשחזר נוסטלגיה ולא חדשנות), אבל האמת אולי המכשיר עצמו חזק, ועמיד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות