עזרה בנסטיק סיני שרשום עליו LTE 4
-
@מוטי-ברנד תוכנה
-
@מוטי-ברנד תוכנה
-
@מוטי-ברנד כן
-
@מוטי-ברנד כן
-
@נונו תנסה להכנס בדפדפן ל 192.168.100.1 ואם זה לא הולך אז תתחבר דרך הווי פי ואז תכנס לקישור הזה
@מוטי-ברנד ואז מה אני עושה
-
@מוטי-ברנד ואז מה אני עושה
-
@מוטי-ברנד אמר בעזרא בנסטיק סיני שרשום עליו LTE 4:
@נונו ואז תעשה תרגום ואז יהיה לך שם ריסט
ריסט יש לי גם בתוכנה וזה לא עוזר בד"כ
-
@מוטי-ברנד אמר בעזרא בנסטיק סיני שרשום עליו LTE 4:
@נונו ואז תעשה תרגום ואז יהיה לך שם ריסט
ריסט יש לי גם בתוכנה וזה לא עוזר בד"כ
-
@מוטי-ברנד צריך לעשות את זה כשהטיק מחובר לאינטרנט פשוט אין לי וייפי ויש לי מחשב במקום אחר שאין שם קליטה ולו יש וויפי
-
@מוטי-ברנד צריך לעשות את זה כשהטיק מחובר לאינטרנט פשוט אין לי וייפי ויש לי מחשב במקום אחר שאין שם קליטה ולו יש וויפי
-
@מוטי-ברנד בלי וייפי הוא לא נותן
-
@מוטי-ברנד בלי וייפי הוא לא נותן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות