בקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3
-
-
@אריה-רבר אמר בבקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3:
@fshlomo לא הבנתי?
האם על זה מדברים פה? https://www.samvix.com/he/products/נגן-mp3-סאמויקס-סמארטבאס-samvix-d8
-
@צדיק-תמים וכן סמארט בס 3 דפוק נתקע כל הזמן
-
@אריה-רבר אמר בבקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3:
@fshlomo לא הבנתי?
האם על זה מדברים פה? https://www.samvix.com/he/products/נגן-mp3-סאמויקס-סמארטבאס-samvix-d8
-
@צדיק-תמים וכן סמארט בס 3 דפוק נתקע כל הזמן
-
-
-
-
@צדיק-תמים לא המחיר סביבות ה500
-
@צדיק-תמים
כן
אבל תוך חודש היה באזור 500 -
@צדיק-תמים לא המחיר סביבות ה500
-
@צדיק-תמים לא המחיר סביבות ה500
-
@צדיק-תמים אמר בבקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3:
@qwq אמר בבקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3:
@צדיק-תמים לא המחיר סביבות ה500
כמו הקיו 2 קצת יותר...
ולא שווה לשלם יותר אם אין לזה יותר אפליקציות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות