בקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3
-
@אריה-רבר אמר בבקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3:
@qwq קודם כול
פתרו את הבעיה העיקרית של הQ2 האפשרות לפריצה
על ידי זה שברו ללינוקס
והוסיפו עוד כמה פיצ'רים קטניםשמעתי שעוד עדיין יש אפשרות להוסיף APK...
-
@צדיק-תמים צודק זה גם יותר מומלץ
אבל יותר קטן -
-
@צדיק-תמים הD8 דפוק !!
-
-
@אריה-רבר אמר בבקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3:
@fshlomo לא הבנתי?
האם על זה מדברים פה? https://www.samvix.com/he/products/נגן-mp3-סאמויקס-סמארטבאס-samvix-d8
-
@צדיק-תמים וכן סמארט בס 3 דפוק נתקע כל הזמן
-
@אריה-רבר אמר בבקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3:
@fshlomo לא הבנתי?
האם על זה מדברים פה? https://www.samvix.com/he/products/נגן-mp3-סאמויקס-סמארטבאס-samvix-d8
-
@צדיק-תמים וכן סמארט בס 3 דפוק נתקע כל הזמן
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות