איך מגדירים שוליים ל html?
-
אני רוצה להגדיר שוליים לתגית p שלא יגיע עד הקצה, איך עושים את זה?
@איציק-דייטש אמר באיך מגדירים שוליים ל html?:
אני רוצה להגדיר שוליים לתגית p שלא יגיע עד הקצה, איך עושים את זה?
תתיג את @לוי-יצחק
-
@איציק-דייטש אמר באיך מגדירים שוליים ל html?:
אני רוצה להגדיר שוליים לתגית p שלא יגיע עד הקצה, איך עושים את זה?
תתיג את @לוי-יצחק
-
@פישל הסתדרתי
@איציק-דייטש אמר באיך מגדירים שוליים ל html?:
@פישל הסתדרתי
חבל שאתה לא מסמן כנפתר לא הייתי בכלל פותח את זה
-
@איציק-דייטש אמר באיך מגדירים שוליים ל html?:
@פישל הסתדרתי
חבל שאתה לא מסמן כנפתר לא הייתי בכלל פותח את זה
-
@פישל א"א
-
@פישל א"א
@איציק-דייטש גם בcmd
גם א"א למחוק -
@איציק-דייטש גם בcmd
גם א"א למחוק -
@איציק-דייטש קטגוריה
-
@איציק-דייטש קטגוריה
@נ-נח אהה
@צוות-פיקוח א"א לסמן כנפתר -
סתם לסדר הטוב אני יכתוב איך הסתדרתי,
style="width: 1200px; margin: 0 auto; -
א אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות