מה הבדל בין שיאומי גירסה רגילה לגירסה אירופאית
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@a0533057932 אמר במה הבדל בין שיאומי גירסה רגילה לגירסה אירופאית:
@chaim-cb אתה מתכוון למגע?
QIN 2 רגיל לא פרו
יש בגרסה הגלובלית עברית
בסינית לא
בQIN 2 PRO בשניהם אין עברית
אם כי בגלובלי ניתן להוסיף לכאורה ביתר קלותתודה
אני רוצה להזמין את הדגם הזה https://m.banggood.com/iw/Wholesale-Warehouse-Xiaomi-Redmi-Note-9S-Global-Version-6_67-inch-48MP-Quad-Camera-4GB-64GB-5020mAh-Snapdragon-720G-Octa-core-4G-Smartphone-wp-Hk-1653969.html
וכתוב שזה עם גרסה אירופאית מה זה אומר? -
@a0533057932 אמר במה הבדל בין שיאומי גירסה רגילה לגירסה אירופאית:
@chaim-cb אתה מתכוון למגע?
QIN 2 רגיל לא פרו
יש בגרסה הגלובלית עברית
בסינית לא
בQIN 2 PRO בשניהם אין עברית
אם כי בגלובלי ניתן להוסיף לכאורה ביתר קלותתודה
אני רוצה להזמין את הדגם הזה https://m.banggood.com/iw/Wholesale-Warehouse-Xiaomi-Redmi-Note-9S-Global-Version-6_67-inch-48MP-Quad-Camera-4GB-64GB-5020mAh-Snapdragon-720G-Octa-core-4G-Smartphone-wp-Hk-1653969.html
וכתוב שזה עם גרסה אירופאית מה זה אומר?@chaim-cb מוחק את התשובה שלי
לא רלוונטית
הייתי צריך לשאול מראש מה הדגם -
@chaim-cb מוחק את התשובה שלי
לא רלוונטית
הייתי צריך לשאול מראש מה הדגם@a0533057932 אמר במה הבדל בין שיאומי גירסה רגילה לגירסה אירופאית:
@chaim-cb מוחק את התשובה שלי
לא רלוונטית
הייתי צריך לשאול מראש מה הדגםתכלס יש לך מושג מה זה אומר??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות