עזרה בעורך מדיניות קבוצתית
-
@משה-מזרחי אמר בעזרה בעורך מדיניות קבוצתית:
אני רוצה לדעת אם שייך לעשות שם הגבלה שתיהיה רק על משתמש אחד ולא על כל המשתמשים
יש אפשרות לעשות משתמש רגיל או מנהל
לזה כונתך? -
@משה-מזרחי אמר בעזרה בעורך מדיניות קבוצתית:
אני רוצה לדעת אם שייך לעשות שם הגבלה שתיהיה רק על משתמש אחד ולא על כל המשתמשים
יש אפשרות לעשות משתמש רגיל או מנהל
לזה כונתך?@יוסי-הגאון אמר בעזרה בעורך מדיניות קבוצתית:
ברור או בהגדרות או לוח הבבקרה
-
@משה-מזרחי אני חושב שאם אתה מגדיר את ההגדרות דרך המשתמש המבוקש, זה יגדיר לך את ההגדרות על המשתמש הנוכחי.
-
@משה-מזרחי אני חושב שאם אתה מגדיר את ההגדרות דרך המשתמש המבוקש, זה יגדיר לך את ההגדרות על המשתמש הנוכחי.
-
@משה-מזרחי זה לא משנה מאיזה משתמש אתה מכיל את ההגדרות.
אתה צריך מלכתחילה מתי שאתה פותח את העורך להגדיר אותו על משתמש מסוים אני יעלה תמונות להדרכה.
אני עובד כמובן דרך הMMC






הברירת מחדל של העורך הוא על מדיניות מחשב שזה על כל המחשב אלא א"כ אתה משנה את זה מראש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות