האם יש סיכוי לחסימת קו של מזכירות המופעל ע"י ימות?
-
האם הוועדה חוסמת גם קווים שלא קשורים לתכנים?
ואם אני בכל מקרה פותח קו וירטואלי דרך בזק, עדיין אני לוקח סיכון?
במידה וכן, האם אני יכול אח"כ להעביר את המספר לחברה אחרת? -
@קוקר בגדול ועדת הרבנים בדרך כלל חוסמת רק טווחי מספרים או מספרים שקבלו עלהם הלשנות אני לא כלכך הבנתי לאיזה צורך בדיוק אתה צריך אבל אם אתה מנייד מבזק, אם אין הלשנות 99% שלא יחסם
-
@קוקר אם זה מזכירות לצרכים כשרים שלהבנתי זה המצב אצלך, אתה יכול לנסות להכשיר אפילו קו חסום יוצרים איתם קשר והם פותחים לך את הקו
-
@אוהב-אמת אני רוצה לוודאות שהבנתי
אם הוועדה מבינה שאין בזה שום בעיה היא לא חוסמת למרות שזה מופעל ע"י ימות.@קוקר כן, יש מספיק פעמים שהם פותחים מספרים חסומים כשמסבירים להם שזה לצורך נורמלי תשלח להם מייל MV5381858@GMAIL.COM ותשלח להם את הטופס הזה ותסביר להם גם בגוף המייל שזה כשר ובסדר וכו'
ואפילו אם לא, קו של בזק ממש אין סיכוי שיחסמו סתם, כי לי למשל יש קו שפתוח כבר כמה וכמה חודשים ללא שום בעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות