התקנת אפליקציה בלי מנהל קבצים ליאנג
-
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציה בלי מנהל קבצים ליאנג:
אחרי זה תוריד ADB, תחלץ ותריץ בתוך התיקיה בCMD:
"adb install "c:\my.apk
שתחליף את "c:\my.apk" במיקום של קובץ הAPK שאתה רוצה להתקין.
בהצלחה!אפשר הסבר מפורט יותר?
-
@יאיר-מן תכניס ב"התחל" של ווינדוס את האותיות CMD או תלחץ במקלדת את הסמל של ווינדוס (בצד שמאל למטה) ביחד עם האות R באנגלית ושם תכתוב CMD ותריץ...
מתי שהחלון השחור של CMD תיפתח. גרור את יישום ה-ADB ששמואל העלה פה (אחרי שחילצת אותו כמובן) לחלון השחור ואז תכתובadb installעם רווח אחרי זה ואז תגרור שוב לחלון השחור את היישום אותו אתה רוצה להתקין ושלום על ישראל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
