בעיה בAfter Effects
-
@shay-ar אני פחות מתמצא בתוכנה הזאת, אבל נראה לי שזה שכבה כלשהו, תנסה להסתיר את השכבה בשכבות ע"י לחיצה על העינית
@ראובן-שבתי אמר בבעיה בAfter Effects:
@shay-ar נראה לי נתייג את @איציק-דייטש המלך!!
תודה, אבל בזה אני פחות מתמצא, מקווה שעזרתי לו
@איציק-דייטש תודה על העזרה אבל זה עושה לי את זה על כל תמונה שאני מעלה ואפילו אם אני יוצר עיגול יש עליו את הט
שטוש הזה -
@איציק-דייטש תודה על העזרה אבל זה עושה לי את זה על כל תמונה שאני מעלה ואפילו אם אני יוצר עיגול יש עליו את הט
שטוש הזה -
@shay-ar אני פחות מתמצא בתוכנה הזאת, אבל נראה לי שזה שכבה כלשהו, תנסה להסתיר את השכבה בשכבות ע"י לחיצה על העינית
@ראובן-שבתי אמר בבעיה בAfter Effects:
@shay-ar נראה לי נתייג את @איציק-דייטש המלך!!
תודה, אבל בזה אני פחות מתמצא, מקווה שעזרתי לו
@shay-ar @איציק-דייטש אני לא יודע אם יש חוק שאוסר לפרסם פורום אחר
אז אני יגיד בזהירות שיכולים לעזור לך באתר שמופיע בלינק של איציק דייטש -
@shay-ar ניסית להסתיר את השכבה או שזה שכבה שאתה שמת?
@איציק-דייטש זה קורה אפילו שאין שכבה
-
@איציק-דייטש זה קורה אפילו שאין שכבה
-
@פישל זה קשור לדרייבר????

@איציק-דייטש אמר בבעיה בAfter Effects:
@פישל זה קשור לדרייבר????

ציטוט מהשורה הראשונה שנכתב שם
וזה לשון קודשו
בדרך כלל אם אין לכם כרטיס גרפי עדכני של NVIDA או שהתוכנה תקרוס הוא שיפתח שגיאה הוא שהתוכנה תפתח ותהיה עם באגים כגון חלק יהיה ירוק בהסרטה -
@איציק-דייטש אמר בבעיה בAfter Effects:
@פישל זה קשור לדרייבר????

ציטוט מהשורה הראשונה שנכתב שם
וזה לשון קודשו
בדרך כלל אם אין לכם כרטיס גרפי עדכני של NVIDA או שהתוכנה תקרוס הוא שיפתח שגיאה הוא שהתוכנה תפתח ותהיה עם באגים כגון חלק יהיה ירוק בהסרטה -
@פישל תודה רבה אתה צודק אתה יודע אם כרטיס גרפי של nvidia geforce 570 gtx 1280mb מספיק לאפטר או שצריך לשדרג??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות