קבלת סמס לנטסטיק
-
@הבוס-הגדול תנסה להכנס לכתובת הזה 192.168.100.1
@מוטי-ברנד אמר בקבלת סמס לנטסטיק:
@הבוס-הגדול תנסה להכנס לכתובת הזה 192.168.100.1
האתר מבקש שם וסיסמא, מה אני צריך לעשות?
-
@מוטי-ברנד אמר בקבלת סמס לנטסטיק:
@הבוס-הגדול תנסה להכנס לכתובת הזה 192.168.100.1
האתר מבקש שם וסיסמא, מה אני צריך לעשות?
@משה-ראובן שם משתמש: admin סיסמה: admin
-
@משה-ראובן שם משתמש: admin סיסמה: admin
@איציק-דייטש אמר בקבלת סמס לנטסטיק:
@משה-ראובן שם משתמש: admin סיסמה: admin
תודה רבה! נפתח. אך אין לי שם אפשרות ל sms
-
@איציק-דייטש אמר בקבלת סמס לנטסטיק:
@משה-ראובן שם משתמש: admin סיסמה: admin
תודה רבה! נפתח. אך אין לי שם אפשרות ל sms
@משה-ראובן זה מאוד תלוי בסוג הנטסטיק, אבל אמור להיות, אפשר צילומסך?
-
@משה-ראובן זה מאוד תלוי בסוג הנטסטיק, אבל אמור להיות, אפשר צילומסך?
-
@משה-ראובן תלחץ על בית
ותעלה תמונה (אם היא שונה) -
@משה-ראובן אני לא רואה פה אפשרות של sms
-
@משה-ראובן תלחץ על בית
ותעלה תמונה (אם היא שונה) -
@משה-ראובן כמו שחשבתי, לכאורה אין sms
-
אתה על מצב WIFI
תעביר למודם USB ותראה
עם התוכנה הכחולה -
אתה על מצב WIFI
תעביר למודם USB ותראה
עם התוכנה הכחולה -
@משה-ראובן כנראה זה נטסטיק של וועדת הרבנים אין סמס

-
@משה-ראובן כמו שחשבתי, לכאורה אין sms
-
@משה-ראובן מה זה קשור לפה? תפתח נושא חדש
-
@משה-ראובן כנראה זה נטסטיק של וועדת הרבנים אין סמס

-
@אמיר זה לא קשור, הממשק הוא אותו דבר
כנראה צודק, אין כאן לפני את הסיני הזה , (אני מוכר של הוואוי)
הוא דווקא מגיע אלי המון ,רוב הספקים מוכרים אותו .
כאן יש תמונות מסך ובאמת לא נראה SMS
https://www.amazon.in/Qualcomm-Modem-RouterUSB-Dongle-Free4G/dp/B077X8T8JQ -
כנראה צודק, אין כאן לפני את הסיני הזה , (אני מוכר של הוואוי)
הוא דווקא מגיע אלי המון ,רוב הספקים מוכרים אותו .
כאן יש תמונות מסך ובאמת לא נראה SMS
https://www.amazon.in/Qualcomm-Modem-RouterUSB-Dongle-Free4G/dp/B077X8T8JQ@אמיר גם לי יש את אותו נטסטיק, וכנראה שאין באמת SMS בממשקים שלו, רק השאלה אם אין איזה דרך לחבר את המספר של הסים/הקו לאימייל כך שכל הודעת SMS יגיע למייל ?
-
@משה-ראובן שם משתמש: admin סיסמה: admin
@איציק-דייטש אמר בקבלת סמס לנטסטיק:
@משה-ראובן שם משתמש: admin סיסמה: admin
יש דרך לשנות את הסיסמא אחכ?
-
-
@איציק-דייטש אמר בקבלת סמס לנטסטיק:
@משה-ראובן שם משתמש: admin סיסמה: admin
יש דרך לשנות את הסיסמא אחכ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
