סוללה חדשה ביאנג מתרוקנת מהר
-
-
סוללה חדשה גרמנית ביאנג כשר מקורי
בחנות אמרו לי שזה בעיה בכשרים כי הם משנים את ההלחמה בusb ולכן זה נגמר מהר
מישהו יודע על כך ואם כן מה משנים
תודה -
@יודי איזה שטויות זה כנרא סוללה לא מקורית
@זעירא-דמן-חבריא
למה שטויות?
במכשיר שלי, כשהוא מלא עד הסוף, ואני מכבה אותו לפני שבת, במוצ"ש אין לו כלום בבטריה.
מה זה אם לא זה? -
@זעירא-דמן-חבריא
למה שטויות?
במכשיר שלי, כשהוא מלא עד הסוף, ואני מכבה אותו לפני שבת, במוצ"ש אין לו כלום בבטריה.
מה זה אם לא זה?@שם-משתמש מה גם שמכשירים ישנים צריכת הבטריה שלהם יותר גבוהה מאשר כשהם חדשים.
-
סוללה חדשה גרמנית ביאנג כשר מקורי
בחנות אמרו לי שזה בעיה בכשרים כי הם משנים את ההלחמה בusb ולכן זה נגמר מהר
מישהו יודע על כך ואם כן מה משנים
תודה -
@יודי יש לי כשר וכל הזמן היה נגמר הסוללה עד שקניתי סוללה גרמנית ומאז יש כמעת שתי ימים ללא הטענה,
בקיצור נראה לי שכדאי שתבקש מחנות שאתה רוצה להחליף את הסוללה (למיטיב ידעתי יש אחריות מהיבואן לחצי שנה) -
סוללה חדשה גרמנית ביאנג כשר מקורי
בחנות אמרו לי שזה בעיה בכשרים כי הם משנים את ההלחמה בusb ולכן זה נגמר מהר
מישהו יודע על כך ואם כן מה משנים
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות