ביטול קיצורי מקשים בוינדוס
-
במחשב המשמש לעמדת אוצר החכמה וכו' ברצוני לבטל את האפשרות ששילוב בין ESC וCTRL יקפיצו את תפריט התחל. האם מישהו יודע איך עושים זאת.
התוכנה של אוצר החכמה לא עבדה לי על חלונות 10.בברכה
@shalom12 למה אתה לא מתקין סייפר לבתי כנסת?
זה תוכנה חינמית ונועלת את המחשב לכל שימוש לא מורשה
https://forum.safera.co.il/
אם תרצה אשמח לעזור לך
על כל פנים, יש לך פה כל מיני אפשריות ברשיום לבטל דברים שיכולים לשחק לך
https://mitmachim.top/topic/2975/חסימת-אפשרות-נעל-בתפריט-ההתחלה -
@shalom12 למה אתה לא מתקין סייפר לבתי כנסת?
זה תוכנה חינמית ונועלת את המחשב לכל שימוש לא מורשה
https://forum.safera.co.il/
אם תרצה אשמח לעזור לך
על כל פנים, יש לך פה כל מיני אפשריות ברשיום לבטל דברים שיכולים לשחק לך
https://mitmachim.top/topic/2975/חסימת-אפשרות-נעל-בתפריט-ההתחלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות